Hej alle sammen. Jeg prøver at søge noget arbejde herinde, hvis der er nogle der skulle bruge en frisk ung mand. Jeg studere Finansøkonom på CPH Business Academy. Jeg søger arbejde fra nu af og til vinter. Kan desværre ikke arbejde længere da, jeg skal have et praktik ophold via min skole. Jeg er interesseret i alt fra lidt deltid til næsten fuldtid. Har skrevet mit CV ind nedenfor. Håber i kan finde det interessant. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Thomas William Persson Født: 8. April 1990 Øster Farimagsgade 20 ST TV 2100 København Ø Telefon: 29 46 62 23 Mail: persson_fcm@hotmail.com Kort om mig: Jeg er en aktiv og udadvendt person, der arbejder målrettet og seriøst. Jeg er ambitiøs og fungerer godt både i teamwork samt ved selvstændige præstationer. Som 23 årig har jeg allerede et godt kendskab til kundehåndtering, service, kommunikation, samarbejde samt er bevidst om vigtigheden af at løse opgaver til tiden. Mine funktioner har været meget forskellige med stor variation i opgaverne, både i mine studier, fritidsjob, sportsudøvelser samt i mit internetfirma. Erhvervsrfaring: 2003-2004 Symbol Technologies 2005-2007 Hydro Texaco & Shell & 7/11 2010-2011 Ski bums I Canada 2011-2012 Dagbladet Børsen 2013- Startet William P. Jewelry - www.williamp.dk
Udannelse: 2007 Afsluttet folkeskolen på Nordsjællands Grundskole og Gymnasium 2010 Afsluttet STX på Espergærde Gymnasium (samfundsvidenskabelig linje) 2012 Igangsatte Finansøkonom på CPH Business Academy
Faglige kompetencer: Analyse og systematik, god til at se i helheder, behovsafklare, organisere og bevare overblikket. Kundebetjening, vurdering, løse behov, afgørelse og besvarelse af henvendelser. Kommunikation, samt formidle et budskab. Resultater, jeg fokuserer på løsninger ikke problemer. Forandring, jeg er altid parat til nye udfordringer. Struktur, service og kvalitet er mine grundlæggende egenskaber. Personlige kompetencer: Som person er jeg positiv, imødekommende og meget engageret. Sætter pris på nye udfordringer, opsøger dem gerne og er interesseret samt hurtig til at lære nyt. Jeg er serviceorienteret og kvalitetsbevidst og arbejder struktureret. Humor er en væsentlig værdi for mig. Jeg interesserer mig for mennesker og fungerer godt socialt. Privat: Mand, 23 år Sund, er stort set aldrig syg – er ikke ryger med en god livskvalitet Mine interesser er: Skiløb, golf og tennis IT og iværksættervirksomhed Familie og gode venner Rejser og udvide min horisont En aktiv hverdag |
Kan se det ikke er blevet opsat lige som jeg gerne ville have det, håber det stadig er læseligt!