Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordeling af besøgende

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg skriver en del blogindlæg på min hjemmeside. Når jeg har udgivet det plejer jeg at dele det på forskellige fotogrupper på facebook. Der plejer at komme 800 sidevisning den dag, når jeg har delt det. Nu tænker jeg bare om det er bedst at dele artiklen over flere dage? Så jeg kan få omkring 300 sidevisninger om dagen i stedet for de 800 på en dag, og så ikke så meget aktivitet de næste par dage.

Hvad er bedst rent SEO-mæssigt? Ranker google en hjemmeside, der har nogle besøgende hele tiden, eller en side, hvor det peaker nogle dage?

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:56

Hvis trafikken kommer fra FB, kan Google ikke måle den... så rent seomæssigt kan jeg ikke forestille mig, at der vil være en forskel. :)

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Skrevet kl. 11:35

Jeg kan sagtens se trafikken på min analytics konto?

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 11:50

Men google kan ikke måle trafikken (selve søgemaskinen). De har ikke adgang til FB's data... det ville også være unfair hvis de havde. Googles søgemaskine bruger ikke dine analytics data til noget. Det er jo langt fra alle hjemmesider, der har analytics sat op. Hvis de brugte det i SERP, hos nogle enkelte hjemmesider, ville det være forskelsbehandling af værste kaliber. :) 

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Skrevet kl. 12:18

Kan ikke helt se logikken. Google måler jo besøgende, og deres besøgstider m.m

Hvorfor kommer alle disse besøg ikke med i min seo-vurdering? De kan jo se om folk bliver længe på artiklen = godt indhold?

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 12:21

Det kan de gøre, hvis de besøgende kommer fra Google... der måler de også bounce rate (mener jeg). Google kan jo ikke se hvor lang tid en person har været på siden, hvis personen er kommet til siden via FB. Google bruger ikke dine analytics data. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)