Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker hjælp søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeg er i gang med at konstruerer en webshop ved Dandomain, men jeg mangler en god grafiker, der kan hjælpe med firmalogo osv.Kender du en eller kan du anbefale en? så vil jeg meget gerne høre fra dig

Pft.

Søren

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 10:51

Hej Lars. Du skal være velkommen til at smide en mail til mig på mn@gano.dk

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Zuccez - helt enkelt! Vi, Anette Christiansen og Ann Bergsman, har netop skrabt en forventningsfuld virksomhed i jorden og taget tilløb i et stykke tid. Og nu har vi endelig rendt panderne frugtbart sammen og med et brag skabt vores eget firma; en kompetent grafisk tegnestue, som vi beskedent har valgt at kalde Zuccez. Zuccez, fordi, det er jo det, det handler om! Vi vil skabe succes for vore kunder og for os selv – og for os, handler succes om at have det sjovt og elske at gå på arbejde. Det kan gå i opfyldelse, hvis vi får os en meget bred kundekreds, så vi hele tiden udfordres af nye emner, brancher og produkter. Vi vifter hermed inviterende med den røde klud over for dig som samarbejdspartner. Læs mere på www.Zuccez.dk - Ann er AD’er og arbejder kreativt med idéudvikling. Hun blev uddannet grafiker i 1991 og har en fortid bl.a. hos GREY Aalborg. Anette udfører billedbehandling og færdiggør materialerne til tryk. Hun blev uddannet grafiker i 1999 og har bl.a. været ansat hos Respons Aalborg. Tilsammen har vi en sværm af kompetencer og er ikke til at komme udenom!
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:20
Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:56

Hej Søren

Vi hos Webia står til rådighed for rådgivning og design af dit ny webshop. Vi har ti år's erfaring og vi kender det market.

Vi kan kontaktes på 70 20 11 04 eller mit personligt mobil telefon 26 20 32 32

/ Robert Radut rr@webia.dk www.webia.dk 70 20 11 04
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28

Hej Søren

Jeg regner sådan set med, du har fundet den hjælp, du skal bruge... Nu er der jo gået lidt tid. Men ellers skal du været meget velkommen til at henvende dig!

post@sandfaer-andersen.dk 

Fra København
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:44

Hej Søren,

Jeg vil gerne høre mere om dit firma og hvad dine forventninger er. Det  er også meget vigtigt at vide hvad for noget budskaber logoet skal bære.

Mvh

Remi

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)