Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale et internationalt affiliate-program?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en hjemmeside, som trækker traffik fra hele verden. Det er en "infotainment"-hjemmeside, som appellerer bredt; dog har jeg en overvægt af unge besøgende (15-25). Jeg kunne godt tænke mig at finde et internationalt affiliate-program, som kan vise annoncer, der er relevante for mine besøgende (dvs. enten annoncer hvor geografisk placering ikke betyder så meget, eller annoncer som tager udgangspunkt i den besøgendes geografiske placering). Altså ligesom AdSense, bare med Cost Per Order-annoncer i stedet for Cost Per Click-annoncer. Er der mon nogen herinde, der kan anbefale sådan et affiliate-program?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 18:24

CJ, Tradedoubler, Webgains.. 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 29. Mar 13
Skrevet kl. 18:28

Àsgeir Gunnarsson:

Tak for svar. :) Har du personlig erfaring med dem alle tre? Vil du sige noget mere om fordele og ulemper ved hvert netværk?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 18:34

Infopreneur:

Àsgeir Gunnarsson:

Tak for svar. :) Har du personlig erfaring med dem alle tre? Vil du sige noget mere om fordele og ulemper ved hvert netværk?

Har erfaring med Webgains, god support, der er MASSER af engelske kampagner. 

Det samme med CJ, men det er lidt noget rod at finde rundt i.

Du skal bare finde den kampagne der er mest relevant og har den højeste gennemsnitlige CPC.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 29. Mar 13
Skrevet kl. 18:55

Tak for uddybningen.

Jeg har lige prøvet at melde mig ind hos Tradedoubler, og jeg kan se, at det ikke helt er det, jeg var ude efter. Jeg håbede på at finde et AdSense-agtigt program, altså et hvor man ikke selv skal udvælge hver enkelt annoncør, men blot skal stille pladsen til rådighed. Mit problem er nemlig, at mit publikum er så geografisk spredt, så en hvilken som helst kampagne for ét land vil være irrelevant for flertallet af mine besøgende.

I øvrigt forstår jeg ikke helt Tradedoublers udbud. Jeg har angivet mit land som Danmark, fordi jeg SKULLE vælge et land, men nu viser den mig næsten kun danske annoncører - hvordan får jeg adgang til alle deres kampagner? Hvis jeg endelig skulle vælge en landebegrænset kampagne, skulle det nemlig være en amerikansk annoncør og ikke en dansk.

Måske kunne jeg også finde på at bruge PHP til at begrænse visningen af en reklame til besøgende, hvis IP-adresse kommer fra det pågældende land. På den måde kunne man jo godt vælge fx en italiensk kampagne, som blev vist til alle italienske besøgende. Så er det igen bare om at finde ud af, hvordan man får adgang til andre kampagner på Tradedoubler end de danske - ved du det? :)

Tilmeldt 29. Mar 13
Skrevet kl. 18:58

OK, never mind - det kan jeg læse mig til i deres FAQ. Beklager det dumme spørgsmål!

Endnu engang tak for hjælpen. :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)