Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr.. Køb af tekstiler-hvor?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Brugere,Wink

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp her.

Jeg er igang med egen lille børnetøjskollektion,men mangler en messe eller fabrik hvor jeg kan købe KVALIETES-tekstiler i alle mulige mønstre og farver.

Jeg prøvede en Messe i Duesseldorf fordi at de reklamerede med egen produktion,opstart, forbindelser osv, men der var ingen tekstiler.

Jeg så dog et pakistansk firma som udstillede med  færdigsyede varer og synes deres stoffer var virkelig interesante - men de laver kun til egen produktion på deres fabrik.

Jeg har også søgt en del på nettet, men jeg synes det er svært....jeg har også kigget mig lidt omkring herinde, men der var ingenting konkret.

Håber at I kan hjælpe... 

Ha en dejlig dag!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21

Hej!

Prøv Ole Larsen Agentur, Odense.

/Peter

Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:19

Hej Peter,

Okay, jeg prøver det agenturSmile

Tak for hjælpen!

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 21. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:16

Hej Layla,
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 21. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:23

Hej,

Ved det er lidt sent at svare på din mail, men da jeg rejser til Thailand for at tiltræde en stilling som Eksportchef i et 20 år gammelt Tekstil firma med fokus på kvalitet og med et højt serviceniveau, vil jeg høre om ikke vi skulle aftale nærmere, evt. kunne vi mødes i Paris i februar, hvor vi vil være på messe?

Ser frem til at høre fra dig eller andre der kunne være int. i at høre nærmere om en god pris på metervarer med/uden tryk.

Kan træffes på mail.: Rasgj@yahoo.dk.

Mvh. Rasmus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)