Hej Sidder og nørder med min første hjemmeside der bliver et lille nyheds site, mest for at lære tingene hen af vejen på denne måde ... Det tema jeg bruger er "London Live" og kan ses her: http://themeforest.net/item/london-live-3-in-1-news-magazine-and-blog/full_screen_preview/154462 Som man kan se er der som udgangspunkt logo i venstre side samt plads til en reklame i højre, har dog ikke helt fået check på om man ikke kan have logo hele vejen hvis man ønsker det. Vil i mene at det bliver pænest hvis man holder det på samme størrelse som "London Live" eller skal man bruge mere af pladsen ? .... Hvis vi tager udgangspunk i at det er et hardware site der skriver nyheder (Bliver noget i samme retning, dog ikke hardware) ... Har pt ikke tænkt så meget over design, udover at hjemmeside navnet kommer øverst samt en lille tekst nederst, som det billed fx: "Hardware-Nyheder.dk - Det seneste grej på marked" (Dog er intet bestemt, kan nemt ske det skal være meget mere grafisk) Regner med at prøve bruge en på Fiverr.com jeg tidligere har haft rimelig godt held med, men kunne være rart at høre hvad i ville gøre med størrelse samt evt design på sådan en nyheds site. Mvh Henrik (Chekker løbende om jeg har glemt noget, ellers spørg endelig" |
Nu har jeg lige smidt de enorme 5 Dollars afsted på Fiverr til en der tidligere har lavet et super lækkert logo, og spurgt om han havde en lækker stilren ide.
Dog er der 10 dages kø pt, så alle input er stadig mere end velkomne.