Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

oprettelse af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg får brug for nogle der skal lave en temmelig omfattende hjemmeside (faktisk to delt), som indeholder en shop og en auktion.

Opgaven skal laves så der er direkte forbindelse til lagerstyring, bgholderi og udprint af pakkelister.. Altså alt i alt en omfattende side - som bare skal virke. Der skal også laves logo, brevpapir og banner.

Kender nogen til gode kreative folk der kan hjælpe? Meget gerne i jylland (allerhelst midtjylland) da jeg har det bedst med at se folk i øjnene.

Kender nogen til priser på ovenstående? og evt faldgrupper?

Mvh Kenneth

Kenneth Madsen http:/www.dubuy.dk

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 22:41

kenneth:

Hejsa

Jeg får brug for nogle der skal lave en temmelig omfattende hjemmeside (faktisk to delt), som indeholder en shop og en auktion.

Opgaven skal laves så der er direkte forbindelse til lagerstyring, bgholderi og udprint af pakkelister.. Altså alt i alt en omfattende side - som bare skal virke. Der skal også laves logo, brevpapir og banner.

Kender nogen til gode kreative folk der kan hjælpe? Meget gerne i jylland (allerhelst midtjylland) da jeg har det bedst med at se folk i øjnene.

Kender nogen til priser på ovenstående? og evt faldgrupper?

Mvh Kenneth

Hej Kenneth

Hvis jeg var dig ville jeg tage fat i MunkIT, der har god erfaring med systemer som det, basseret på Navision.

Tag at ring til dem og tag en snak om dine behov og mulighederne.

Du finder dem på www.munkit.dk

De har leveret en stor løsning til en virksomhed jeg arbejder i og de er RIGTIG gode

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 00:05

Hej Kenneth

Jeg kan varmt anbefale dig, at give WideVision et kald. Super prof. bureau. Ring og snak med Jeppe - hils fra mig.

www.widevision.dk 

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)