Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningside bedømmes

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Jerslev
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg har brug for jeres mening om følgende.

Når jeg står i en butik (de gange jeg ikke handler på nettet :-)) bliver man tit i tvivl om skidtet virker? Men hvad nu hvis man ved hvad andre synes. Lidt ala trust pilot. Der er naturligvis diverse testsites (Politiken tjek, Tænk og andre dagblade), men disse er ofte bedømt af én person som jeg kan tage fejl.

Facts.

- Det skal foregå sådan at man scanner stregkoden (EAN KODEN) med sin mobiltelefon eller indtaster den i sin browser. Derefter giver man produktet stjerner fra 1-5. Hvert produkt kendes unikt på sin stregkode, og der udregnes et gennemsnit.

- Brugeren skal have mulighed for at skrive en kommentar, men det er ikke et krav.

- For at få folk til at rate får man 5 opslag pr. 1 rate. Flere opslag skal kunne tilkøbes til meget overkommelig pris.

- Indtjeningen skal foregå ved reklame via Google.

- Det skal være nemt og brugervenligt. Et Rate må max koste 10 sekunder.

- Der skal kunne laves sammenkædninger mellem varer. Fx. kunne der være forskel på ean koderne ift. hvor de er købt. Fx Ebay, Amazon.

- Mulighed for at tage billeder af produktet med sin smartphone.

Spørgsmål:

- Jeg er ikke selv den store koder, så jeg skal bruge en mand eller kvinde til at kode. Hvad vil det ca. koste. Jeg ved godt der er freelancer, men jeg mener først den kommer når ideen er bedre gennemarbejdet.

- App eller webApp?

- Er det lige til at lave integration med konti på fx Facebook, således man skal være bruger. Det skal helst være troværdigt, så det duer jo ikke at der er nogen der sidder og rater flere gange.

- Er der mulighed for at man kan sammenkøre hjemmesiden med et EAN register. Jeg ved ikke om et sådant findes, men det ville alt andet end være en del nemmere.

- Jeg skal i top i Google. Både når man googler det enkelte produkt, men også når jeg man søger på test, virker det osv. Fx. Yamaha RX-V375 Test.

Er der nogen fremtid i det eller skal jeg bare droppe det?

Nye ideer og forslag er velkomne :)

De bedste hilsner

Jeppe

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,
Fin ide.
De fleste mennesker inklusiv mig selv søger test, anbefalinger med mere inden køb.
Såfremt dette kan simplificeres inden køb, er det helt sikkert en fin ide :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)