Vi har tilbudt dette til vores kunder i flere år. Vi bruger så infinitewp som til at holde overblik over sider som skal opdateres.
Men skal det være en seriøs tjeneste, er det ikke bare at klikke update.Alt for mange ting kan gå galt, og er det et "money site" som skal opdateres, skal opdateringen først udføres og testes på en test server. Det tager tid, og det er langt fra alle som vil betale det som det koster - hvert måned.
To plug-ins jeg bruger på alle sites, er Yoast SEO og Advanced Custom Fields. Begge plug-ins kommer jo næsten med opdatering hver uge i snit, og begge plug-ins har meget ofte fejl, og så kommer der en opdatering igen nogle timer efter. Specielt ACF. Og begge plug-ins har lagt hele sites ned ved en opdatering.
Jeg ville ikke selv stå for opdatering af et WP site jeg ikke selv havde kodet fra bunden, eller var et kendt theme. Der er simpelthen alt for meget lorte kode i plugins og theme, at det vil være umuligt at levere en prof opdateringsservice, hvor kunden forbliver glad.
Men ja, det ville være godt med sådan en ydelse for mange små WP sites. Spørgsmålet er bare om folk vil betale detr som det koster - mange tror det er gratis at have et WordPress site.
Men held og lykke med projektet!