Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP Service - Wordpress serviceaftale - noget for dig?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Held og lukke ja... Selvfølgelig kommer der er auto-correct når jeg gør opmærksom på en stavefejl :-) held og lykke...

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 06:45

Jens Andersen:

Fed idé. Held og lukke med det. I skal huske at det hedder vedligeholdelse og ikke vedligehold :-)

Vh Jens

Hej Jens - Tak for det :-)

Phillip Dyhr Hobbs:

Cool idea!

a bit like these?

Hi Phillip. Thanks! WP Service will be similar to these services. We will present some new features and have excellent support :-)

 iPhone 6

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 07:45

Heine:

Jens Andersen:

Fed idé. Held og lukke med det. I skal huske at det hedder vedligeholdelse og ikke vedligehold :-)

Vh Jens

Hej Jens - Tak for det :-)

Phillip Dyhr Hobbs:

Cool idea!

a bit like these?

Hi Phillip. Thanks! WP Service will be similar to these services. We will present some new features and have excellent support :-)

Sounds great!

What would you do different from ManageWP for example?
I may be interested.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Fra  HLnet Skrevet kl. 07:55

Phillip Dyhr Hobbs:

Sounds great!

What would you do different from ManageWP for example?
I may be interested.

ManageWP have a lot of features. We want to pick out the best of them to make it simple for the user to choose which of our subscriptions to go with. Then we want to have a big focus on support - in this way, our users will get the best experience with our product.
We are also planning to have packages with products which is a one-time payment - this could for example be a SEO analysis for your site.

We have a lot of dreams of new features which only are in are heads at this moment - but these will be developed over time. When launching we start with the basics features and then giving the users more features as we go :-)

Feel free to sign up on our page - we let you know when we launch soon :-) 

 iPhone 6

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:32

" WP Service - Wordpress serviceaftale - noget for dig?" Yes

Ikke tvivl om at det er en "knippelgod" ide, og at behovet er "enormt"

Så er det "bare" om at få strikket konceptet sammen, så det er bæredygtig for alle parter.

Det kan måske ligefrem udvikles til at være en "webmaster funktion ? Wink For den enkelt hjemmeside og webshop.

Held og lykke med det.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Jeg har meddelt mig, så jeg venter spændt på nyt Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Fra  HLnet Skrevet kl. 08:41

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ikke tvivl om at det er en "knippelgod" ide, og at behovet er "enormt"

Så er det "bare" om at få strikket konceptet sammen, så det er bæredygtig for alle parter.

Det kan måske ligefrem udvikles til at være en "webmaster funktion ? Wink For den enkelt hjemmeside og webshop.

Held og lykke med det.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Jeg har meddelt mig, så jeg venter spændt på nyt Wink

Hej Ib - Mange tak for din besked! Det er dejligt at høre, og jeg glæder mig til at vi er klar til launch så du kan se om det måske er noget for dig :-)

Planen er at udvide konceptet hele tiden. Derfor vil der også komme Wordpress udvikling af fx temaer og plugins hen ad vejen. 

 iPhone 6

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:45

Heine:
Hej Ib - Mange tak for din besked! Det er dejligt at høre, og jeg glæder mig til at vi er klar til launch så du kan se om det måske er noget for dig :-)
Wink

Hej Heine !

jeg har jo tidligere modtaget god rådgivning fra dig i forbindelse med søsætning af en ny webshop.

Så min "tvivl" er ikke så stor. 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 08:59

Heine:

Hej alle aminoer,

En partner og jeg arbejder i øjeblikket på et nyt projekt ved navn WP Service (www.wp-service.dk). Her vil vi tilbyde diverse Wordpress services. De består bl.a. i Wordpress-opdateringer, plugin-opdateringer, tema-opdateringer, uptime-monitorering, optimering af databasen, restoring, malware-scanning og meget mere. Ideen er at det bliver en abonnementstjeneste hvor kunden overlader det trivelle arbejde med bl.a. WP opdateringer, backups og gendannelse til os. Der vil være flere abonnementer alt efter hvilke features der ønskes.

Målgruppen er personer med en Wordpress hjemmeside som ikke ønsker at bruge deres tid på opdateringer, backups osv. De ønsker blot at deres side virker 100% altid, og samtidig at en side kan gendannes hvis uheldet skulle være ude ved fx hackerangreb eller webhotel nedbrud. 

Vi kunne godt tænke os noget konstruktivt kritik af det hele: koncept, services, design osv. Det er selvfølgelig begrænset omfang endnu, men alt feedback er meget værdsat!

På forhånd tak.

God aften! 

Vi har tilbudt dette til vores kunder i flere år. Vi bruger så infinitewp som til at holde overblik over sider som skal opdateres.

Men skal det være en seriøs tjeneste, er det ikke bare at klikke update.Alt for mange ting kan gå galt, og er det et "money site" som skal opdateres, skal opdateringen først udføres og testes på en test server. Det tager tid, og det er langt fra alle som vil betale det som det koster - hvert måned.

To plug-ins jeg bruger på alle sites, er Yoast SEO og Advanced Custom Fields. Begge plug-ins kommer jo næsten med opdatering hver uge i snit, og begge plug-ins har meget ofte fejl, og så kommer der en opdatering igen nogle timer efter. Specielt ACF. Og begge plug-ins har lagt hele sites ned ved en opdatering.

Jeg ville ikke selv stå for opdatering af et WP site jeg ikke selv havde kodet fra bunden, eller var et kendt theme. Der er simpelthen alt for meget lorte kode i plugins og theme, at det vil være umuligt at levere en prof opdateringsservice, hvor kunden forbliver glad.

Men ja, det ville være godt med sådan en ydelse for mange små WP sites. Spørgsmålet er bare om folk vil betale detr som det koster - mange tror det er gratis at have et WordPress site.

Men held og lykke med projektet!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Fra  HLnet Skrevet kl. 09:26

Peter Lauge:

Vi har tilbudt dette til vores kunder i flere år. Vi bruger så infinitewp som til at holde overblik over sider som skal opdateres.

Men skal det være en seriøs tjeneste, er det ikke bare at klikke update.Alt for mange ting kan gå galt, og er det et "money site" som skal opdateres, skal opdateringen først udføres og testes på en test server. Det tager tid, og det er langt fra alle som vil betale det som det koster - hvert måned.

To plug-ins jeg bruger på alle sites, er Yoast SEO og Advanced Custom Fields. Begge plug-ins kommer jo næsten med opdatering hver uge i snit, og begge plug-ins har meget ofte fejl, og så kommer der en opdatering igen nogle timer efter. Specielt ACF. Og begge plug-ins har lagt hele sites ned ved en opdatering.

Jeg ville ikke selv stå for opdatering af et WP site jeg ikke selv havde kodet fra bunden, eller var et kendt theme. Der er simpelthen alt for meget lorte kode i plugins og theme, at det vil være umuligt at levere en prof opdateringsservice, hvor kunden forbliver glad.

Men ja, det ville være godt med sådan en ydelse for mange små WP sites. Spørgsmålet er bare om folk vil betale detr som det koster - mange tror det er gratis at have et WordPress site.

Men held og lykke med projektet!

Hej Peter - Mange tak for din besked.
Du har helt ret - opdatering og generel vedligeholdelse af et Wordpress site er ikke bare et klik med musen, og så er alt opdateret. Derfor er backup og restore rigtig vigtigt i vores service. Samtidig er så pokkers vigtigt at få opdateret de temaer/plugins eller WP kernen som indeholder evt sikkerhedshuller, som hackere vil kunne bruge til at få adgang til privat data eller lukke en side helt ned.

Tak for heads-up med Yoast EO og ACF. Det er selv plugins jeg benytter dagligt - så jeg kender til dem :-)

 iPhone 6

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)