Først og fremmest, tusinde tak for jeres feedback. Det er altid dejligt at høre hvad andre har at mene om ens projekt. Det er i sær spændende at nogle af Jer finder interesse i produktet. Jeg kan kun anbefale Jer at tilmelde jer på hjemmesiden nu - så får I snart besked om mange flere detaljer.
Hvis du vil afslører noget omkring prislejer, må du meget gerne det.... jeg er en smule nysgerrig ;)
Held og lykke med det!
Hej Anders - Mange tak for det! Som nævnt bliver der flere abonnementstjenester, derudover bliver det muligt at købe ekstra service ved siden af. Jeg kan ikke give dig præcise priser nu - men sign up på hjemmesiden, så får du direkte besked meget snart! :-)
Hvor langt er i fra at lancere?
Hej lae - mange tak for din besked. Vi kan desværre ikke give dig et tidspunkt for lancering andet end "meget snart" som det står lige pt. Vi skal bl.a. lige have testet vores system for at sikre os at den bedste service fra starten.
Vi sender en mail ud når vi er helt klar - så skriv dig op på vores hjemmeside, så får du direkte besked!
Hvad mener du med at opdatere plugins og wordpress? Dette er jo ret nemt, da man bare trykker på opdater nu?
Og samtidig tager alle seriøse hostingudbydere jo backup af deres kunders data..
Hej Alexander - Tak for dit svar. Du har helt ret i at i Wordpress er det meget nemt at opdatere bl.a. plugins. Der hvor vi ser et problem er at mange glemmer at opdatere deres wp/plugins/temaer - hvilket kan medføre at ens hjemmeside har sikkerhedshuller som fx hackere kan benytte.
Vi hører også fra kunder som kommer til at opdatere et plugin eller tema, og pludselig ser deres hjemmeside helt anderledes ud. Den problematik prøver vi også at løse med denne serviceaftale.
Ang. backup, så er det korrekt at de fleste hostingudbydere tilbyder denne service. Der er dog flere fordele ved vores tjeneste sørger for dette også:
- Vi tilbyder at gendanne siden fra backup. Det er ikke alle hostingudbydere som tilbyder denne service.
- Vi tager backup til flere servere. Skulle hostingudbyderen pludselig gå konkurs eller lignende, så hjælper en backup muligvis ikke.
Jeg håber denne uddybning til vores tjeneste er med til at give en forståelse for hvorfor det kunne være smart til nogle personer. Skulle du have flere spørgsmål, så spørg endelig!