Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP Service - Wordpress serviceaftale - noget for dig?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle aminoer,

En partner og jeg arbejder i øjeblikket på et nyt projekt ved navn WP Service (www.wp-service.dk). Her vil vi tilbyde diverse Wordpress services. De består bl.a. i Wordpress-opdateringer, plugin-opdateringer, tema-opdateringer, uptime-monitorering, optimering af databasen, restoring, malware-scanning og meget mere. Ideen er at det bliver en abonnementstjeneste hvor kunden overlader det trivelle arbejde med bl.a. WP opdateringer, backups og gendannelse til os. Der vil være flere abonnementer alt efter hvilke features der ønskes.

Målgruppen er personer med en Wordpress hjemmeside som ikke ønsker at bruge deres tid på opdateringer, backups osv. De ønsker blot at deres side virker 100% altid, og samtidig at en side kan gendannes hvis uheldet skulle være ude ved fx hackerangreb eller webhotel nedbrud. 

Vi kunne godt tænke os noget konstruktivt kritik af det hele: koncept, services, design osv. Det er selvfølgelig begrænset omfang endnu, men alt feedback er meget værdsat!

På forhånd tak.

God aften! 

 iPhone 6

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 17:26

Lyder som en fed service :) Tror I kan ramme rigtig mange mennesker med den service :)

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 18:00

Lyder som en fed ide. Man får aldrig lige gjort det selv, og især backup kommer man først i tanke om når det er for sent.

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 18:07

Fed hjemmeside!

Jeg kan rigtigt godt lide konceptet, og jeg tror, at der er mange mennesker, der vil være interesseret.

Hvis du vil afslører noget omkring prislejer, må du meget gerne det.... jeg er en smule nysgerrig ;)

Held og lykke med det!

Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:28

Lyder som en rigtig god ide!

Tror der er mange der har netop de behov i nævner.

Personligt kunne jeg godt bruge en tjeneste, hvor småfejl og andre forhindringer i den lette ende kunne afhjælpes.

Hvor langt er i fra at lancere?

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 18:39

Hvad mener du med at opdatere plugins og wordpress? Dette er jo ret nemt, da man bare trykker på opdater nu?

Og samtidig tager alle seriøse hostingudbydere jo backup af deres kunders data..

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 19:13

Først og fremmest, tusinde tak for jeres feedback. Det er altid dejligt at høre hvad andre har at mene om ens projekt. Det er i sær spændende at nogle af Jer finder interesse i produktet. Jeg kan kun anbefale Jer at tilmelde jer på hjemmesiden nu - så får I snart besked om mange flere detaljer.

Anders Saabye:

Hvis du vil afslører noget omkring prislejer, må du meget gerne det.... jeg er en smule nysgerrig ;)

Held og lykke med det!

Hej Anders - Mange tak for det! Som nævnt bliver der flere abonnementstjenester, derudover bliver det muligt at købe ekstra service ved siden af. Jeg kan ikke give dig præcise priser nu - men sign up på hjemmesiden, så får du direkte besked meget snart! :-)

lae:

Hvor langt er i fra at lancere?

Hej lae - mange tak for din besked. Vi kan desværre ikke give dig et tidspunkt for lancering andet end "meget snart" som det står lige pt. Vi skal bl.a. lige have testet vores system for at sikre os at den bedste service fra starten. 
Vi sender en mail ud når vi er helt klar - så skriv dig op på vores hjemmeside, så får du direkte besked! 

Alexander:

Hvad mener du med at opdatere plugins og wordpress? Dette er jo ret nemt, da man bare trykker på opdater nu?

Og samtidig tager alle seriøse hostingudbydere jo backup af deres kunders data..

Hej Alexander - Tak for dit svar. Du har helt ret i at i Wordpress er det meget nemt at opdatere bl.a. plugins. Der hvor vi ser et problem er at mange glemmer at opdatere deres wp/plugins/temaer - hvilket kan medføre at ens hjemmeside har sikkerhedshuller som fx hackere kan benytte.
Vi hører også fra kunder som kommer til at opdatere et plugin eller tema, og pludselig ser deres hjemmeside helt anderledes ud. Den problematik prøver vi også at løse med denne serviceaftale.

Ang. backup, så er det korrekt at de fleste hostingudbydere tilbyder denne service. Der er dog flere fordele ved vores tjeneste sørger for dette også:
- Vi tilbyder at gendanne siden fra backup. Det er ikke alle hostingudbydere som tilbyder denne service.
- Vi tager backup til flere servere. Skulle hostingudbyderen pludselig gå konkurs eller lignende, så hjælper en backup muligvis ikke.  

Jeg håber denne uddybning til vores tjeneste er med til at give en forståelse for hvorfor det kunne være smart til nogle personer. Skulle du have flere spørgsmål, så spørg endelig!

 iPhone 6

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:58

Heine:

Anders Saabye:

Held og lykke med det!

Hej Anders - Mange tak for det! Som nævnt bliver der flere abonnementstjenester, derudover bliver det muligt at købe ekstra service ved siden af. Jeg kan ikke give dig præcise priser nu - men sign up på hjemmesiden, så får du direkte besked meget snart! :-)

Det vil jeg gøre ;)

Igen held og lykke med projektet!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:27

Fed idé. Held og lukke med det. I skal huske at det hedder vedligeholdelse og ikke vedligehold :-)

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:30
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)