Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om Webshop, der prøver at skille sig ud?

Side 7 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus - Tak for feedback! :)

Kan du bedre finde købsknappen nu? :)

- Jeg er ved at tage spadestik til at rykke hele shoppen over på Presta. Og så skal betalingsmulighederne nok blive udviden - Er desværre ikke en mulighed nu :/

Med Venlig Hilsen

Rikke

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:34

Har sendt dig en PM, ved ikke om du har set den.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:32

ja den er da ikke til at overse nu:D 
Har ikke erfaringer med Presta, men der er mange der benytter det, så produktet må jo også være derefter.  
MVH Rasmus Simonsen  

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 23:48

Hej Rikke

Det er da en rigtig fin webshop, du har fået bakset sammen.

Jeg stødte på en lille fejl i din tekst:

"Det er mig du handler med. Du kan altid kontakte mig, hvis du har nogle spørgsmål."

Du mangler et komma mellem 'mig' og 'du' og i den sammenhæng hedder det

"nogen spørgsmål" (ikke nogle).

Se her:

http://sproget.dk/raad-og-regler/typiske-problemer/nogen-eller-nogle

Desuden er din linjeafstand i netop den sætning al for stor, hvilket er synd, for det forstyrrer synsindtrykket og gør dine kontaktoplysninger mindre iøjefaldende.

Og ja. Jeg er flueknepper! :)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:14

Den er ikke rigtig responsive. På en hjemmeside opbygget efter principper om responsive webdesign skal hvert enkelt element vises lodret og nedefter med ét element i hver. Dvs. Den boks med tekst i midten ville fylde hele skærmens bredde på en iPhone og f.eks. footer'en ville blive delt i de 3 elementer der er og blive vist oven over hinanden.

Så i mine øjne er siden ikke responsive og jeg ser den fra en iPhone også :-)

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann: så er jeg nok misbruger af mad og drikke for det kan jeg ikke lade være med at indtage :-)

Spøg til side, jeg synes ikke at man kalde en ryger for en misbruger. Man kan vel ryge lidt, ligesom man kan drikke lidt alkohol. Det bliver man vel ikke automatisk misbruger af, eller hvad?

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 00:27

Hej Brita :)

Er det bedre nu?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19

Hold da op, Rikke, du får ordentlig arbejdet med din hjemmeside! Du gør kæmpe-fremskridt!

Kan se på Jens Andersens bemærkning oven for, at fru Hartmanns spøgelse svæver rundt i nabolaget, så du får lige 5 stjerner for en sikkerheds skyld for dit seneste indlæg - bare til anti-fru-hartmann-effekten.

Jeg synes, det er glimrende med dit afsnit "Det får du for dine penge". Det er meget kunde-fokuseret.

Og "Køb den her"-skiltet er meget iøjnefaldende og lokkende.

Hvis du vil, og hvis du har et CVR-nummer, kan du tilføje det til dine andre kontaktoplysninger i bunden til venstre. Det øger din troværdighed som forhandler.

Et andet forslag er med tiden at ændre teksten nede til højre startende "Det anslås at et hoved holder op til 3 uger." Når jeg læser sætningen lidt hurtigt, lyder det som en hoved på et menneske! Tak for kaffe!

Mit forslag lyder: "Det anslås, at et cigarethoved holder 3 uger. Derefter bør det udskiftes, da din e-cigaret ellers kan smage brændt." (ved ikke, om det hedder E cigaret, e-cigaret, damper eller hvad).

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 10:05

Du er en SKAT Poul :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 10:11

Poul - Jeg tror noget hat hjulpet, med den knap der. 

For efter at have sat den på i går, så fik jeg i går aftes MINE 2 FØRSTE SALG VIA SIDEN - og til folk, som jeg ikke kender!!!!!!!! :D :D :D

Det var er STOR dag, og det er en meget spændende tid for mig - Så du kan tro at jeg knokler videre her he he

Jeg tror jeg gemmer alt hvad jeg tjener til mig selv, og sparer dem sammen til at hyre en Amino, der kan lave hele siden i et bedre system. Er jo selv i gang med Presta, men det er endnu ikke sikkert at det overhoved lykkedes mig ha ha 

Side 7 ud af 10 (91 indlæg)