Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vi på rette vej?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle dygtige folk derude - vi har brug for hjælp.

Det lykkedes os at komme i luften, men vi mangler simpelthen inputs til hjemmesiden.

- Førsteindtrykket - indbydende eller bliver du skræmt væk?

- Overskuelighed/brugervenlighed

- Fejl/mangler

Ja, vi vil sætte stor pris på alle de inputs vi kan få til forbedringer, ris og ros. Vi håber virkelig du vil give dig et par minutter til at hjælpe os.

På forhånd tak for hjælpen.

Carsten Sonne

Link til hjemmesiden:

www.sonnevin.dk

Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Fra  Freddy's Webdesign. Skrevet kl. 14:23

Hej Lohmann

Har et simpelt svar, ja.

Mvh. Frederik Andresen.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:23

Jeg kan som udgangspunkt  godt lide siden, men den manglende tegnsætning  skær mig i øjnene  - og så synes jeg det  er lidt sjovt, at I  omtaler kunden  som "han" - det  får i hvert fald mig til at føle mig på "udebane".

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:28
Hej Carsten

Synes om dit koncept med at sælge vin på nettet.
Kunne du være interesseret i at få en partner med på konceptet mod en masse nyttige kompetencer indenfor grafisk design og online markedsføring.

Jeg er 34 år og serie iværksætter.

De bedste hilsner
Ronni
Tilmeldt 9. Apr 13
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 09:12

Ronni - super tilbud. Det er faktisk således, at en anden aktør har meldt sig på banen og ham har jeg valgt at lave et samarbejde med. Det er super dejligt at mærke interessen er stor.

Til gengæld nyder jeg at følge dit magasin "Start op", som er super inspirerende. Fortsæt det gode arbejde på den front.

Tilmeldt 9. Apr 13
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 09:14

Majbritt Jacobsen:
I  omtaler kunden  som "han" - det  får i hvert fald mig til at føle mig på "udebane".

Hej Majbritt

Gode observationer. Jeg er ked, at denne fejl har sneget sig så markant ind. Det er noget jeg omgående vil kigge på. Det er bestemt ikke intentionen at skræmme hele det kvindelige segment væk :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 09:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har lige en helt subjektiv mening :) Synes det ser rigtig fint ud. Designet synes jeg I har ramt ok mht at det skal være stilligt og roligt, for det forbinder de fleste vel med at drikke vin.

Jeg kunne dog godt tænke mig enten en anden skrifttype på menuen og på overskrifterne i højre side, eller ihf at teksten var en anelse større end den er nu. Teksten under vinflaskerne er faktisk den helt rigtige hvis jeg skulle vælge :)

Og så ærgrer det mig at det kun er i København der er fri fragt. Selvom jeg nok kan lure hvorfor ;) Og sidst men ikke mindst så ville jeg nok præcisere hvad der er "stor rabat" ved flaske nr. 3. Er det 60% eller 20%? Det gør jo ikke noget at skrive et interval hvis I kan -f.eks. 30-60%.

Tilmeldt 9. Apr 13
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 09:54

Vi forsøgte at holde et meget afslappet layout rettet mod målgruppen som er 25 - 55 årige primært og det er vi gennemgående tilfredse med. Duhar nogle gode pointer i forhold til gennemskueligheden. "stor" skal selvfølgelig gøres til tørre facts og tal. Det får vi rettet til. 

Valget af fonte er altid et smagsspørgsmål i mine øjne, men vi tager dine betragtninger til efterretning og kigger på størrelsen af de forskellige ting.

Omkring den fragtfrie del, så har du gennemskuet hvorfor det kun er København vi har fri fragt :-) Det er vi nødsaget til her i starten, men håber på sigt at kunne gøre det helt fri for fragtafgifter. 

Vi arbejder videre og værdsætter de fine kommentarer vi har fået.

www.sonnevin.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 10:13

Disclaimer: Når jeg kommenterer på hjemmesider, så kommer mine tanker uforsødet ud af posen. Tag det derfor ikke for andet end det er; en vurdering af websitet. Det er ikke en vurdering af forretningskonceptet, ejer(ne) som person(er) eller lignende. 

Logoet er helt ufatteligt grimt og fesent, der skal ske et eller andet med det. 

De skrifttyper der bruges i "banner rotatoren" på forsiden passer ikke rigtigt ind. 
På eet af bannerne går teksten ind under den grå boks der kører ind - det dur ikke.  Se hvilke skrifttyper jeg taler om og problemet med teksten her: http://cloudho.st/i/s6bcj1XC.png 

Call to action på "læg i kurv" skal være synlig hele tiden. Det tog lidt mig lidt tid før jeg fangede at den var der fordi jeg ikke nødgendigvis giver mig til at sidde og køre musen over produkter, hvis jeg ikke ser noget lige med det samme jeg tænker "wow det skal jeg se mere om". 

Teksten i menuen er for lille. 

På produktsiderne ville jeg have een mindre vin i hver række og lidt mere luft, det ser meget crowded ud og det kan være svært at overskue. 

Jeg skulle faktisk lige til at skrive; hvorfor viser I ikke en Vivino rating eller laver et samarbejde med Vivino om at gøre det, men kan så lige se nu at I skriver det med tekst. Jeg ville lave noget grafik der viser det - jeg ved ikke om der er nogen krav, men vær obs på rettigheder ifbm. brugen af Vivino navnet. 

Gør et eller andet ved loadtiderne på siden. Forsiden tager 5,3 sekunder om at loade. Produkt- og kategorisider er 2,3 - 3 sekunder om at loade. Jeg vil hurtigt kigge mig om efter et andet sted og købe mine ting og kun vende retur hvis jeg er tvunget til det. Det er samme grund til at min aktivitet på Amino er så lav - jeg bliver virkelig livstræt af at sidde og vente på hjemmesider :) 

Hvad sker der her? http://cloudho.st/i/7gWBn1XC.png 

Ud over ogenstående, så synes jeg at layoutet og designet ellers er fornuftigt og til at finde rundt i. Jeg sætter pris på et godt glas vin men jeg aner ikke en skid om det, for at sige det mildt, så en funktion hvor jeg f.eks. kunne gå ind og sige at jeg smider en ko på grillen - hvad skal jeg drikke til?   Måske lidt mere detaljeret end lige ko på grill, men jeg er sikker på du forstår hvad jeg mener :) 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)