Disclaimer: Når jeg kommenterer på hjemmesider, så kommer mine tanker uforsødet ud af posen. Tag det derfor ikke for andet end det er; en vurdering af websitet. Det er ikke en vurdering af forretningskonceptet, ejer(ne) som person(er) eller lignende.
Logoet er helt ufatteligt grimt og fesent, der skal ske et eller andet med det.
De skrifttyper der bruges i "banner rotatoren" på forsiden passer ikke rigtigt ind.
På eet af bannerne går teksten ind under den grå boks der kører ind - det dur ikke. Se hvilke skrifttyper jeg taler om og problemet med teksten her: http://cloudho.st/i/s6bcj1XC.png
Call to action på "læg i kurv" skal være synlig hele tiden. Det tog lidt mig lidt tid før jeg fangede at den var der fordi jeg ikke nødgendigvis giver mig til at sidde og køre musen over produkter, hvis jeg ikke ser noget lige med det samme jeg tænker "wow det skal jeg se mere om".
Teksten i menuen er for lille.
På produktsiderne ville jeg have een mindre vin i hver række og lidt mere luft, det ser meget crowded ud og det kan være svært at overskue.
Jeg skulle faktisk lige til at skrive; hvorfor viser I ikke en Vivino rating eller laver et samarbejde med Vivino om at gøre det, men kan så lige se nu at I skriver det med tekst. Jeg ville lave noget grafik der viser det - jeg ved ikke om der er nogen krav, men vær obs på rettigheder ifbm. brugen af Vivino navnet.
Gør et eller andet ved loadtiderne på siden. Forsiden tager 5,3 sekunder om at loade. Produkt- og kategorisider er 2,3 - 3 sekunder om at loade. Jeg vil hurtigt kigge mig om efter et andet sted og købe mine ting og kun vende retur hvis jeg er tvunget til det. Det er samme grund til at min aktivitet på Amino er så lav - jeg bliver virkelig livstræt af at sidde og vente på hjemmesider :)
Hvad sker der her? http://cloudho.st/i/7gWBn1XC.png
Ud over ogenstående, så synes jeg at layoutet og designet ellers er fornuftigt og til at finde rundt i. Jeg sætter pris på et godt glas vin men jeg aner ikke en skid om det, for at sige det mildt, så en funktion hvor jeg f.eks. kunne gå ind og sige at jeg smider en ko på grillen - hvad skal jeg drikke til? Måske lidt mere detaljeret end lige ko på grill, men jeg er sikker på du forstår hvad jeg mener :)