Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af blogdonæme

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Jeg har set at flere har fået svar den her vej når jeg har googlet, så det vil jeg også prøve :)

Jeg havde planen om at købe mit eget donæme via blogger, (blogspot) men da de åbenbart har valgt at man ikke skal kunne det mere, er det ikke en valgmulighed. :(

Jeg vil så gerne have min blog hedder xxxxx.dk f.eks. og det kan købes på surftown.

Men det er så er, er at når man klikker ind på xxxx.dk, så bliver den der, så man ikke bliver overført til blogspot.com.
Altså så jeg har mit eget domæne, men med google hosting, så jeg stadig logger ind via blogger.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig med dette :)

Mvh Mette

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 23:01

Du skal købe dig et domænenavn. Herefter vil DK-Hostmaster sende en email samt et papirbrev hvor du indenfor 3 måneder skal bekræftige domænet ved at logge ind på deres selvbetjening og acceptere betingelserne.

Du kan så logge ind på DK-Hostmasters selvbetjening og redelegere domænet - til f.eks. GratisDNS. Der kan du så sætte dit domæne op og bede den viderstille til din blog URL.

Det bør ikke være sværere end det.

Tilmeldt 20. Jun 13
Skrevet kl. 23:09

Jeg er super dårlig til sådan noget, så det er rigtig svært for mig desværre.. Bare det du skriver giver slet ikk mening :)

Men den løsning du foreslår er ikke sådan en at hvis man går ind på xxxxx.dk, så kommer der en side op hvor der står om 5 sekunder vil du blive sendt til xxxxx.blogspot.dk

Men så er man bare direkte inde på bloggen med det samme, ikke?

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 23:31

MSP1991:
Jeg er super dårlig til sådan noget, så det er rigtig svært for mig desværre.. Bare det du skriver giver slet ikk mening :)

Men den løsning du foreslår er ikke sådan en at hvis man går ind på xxxxx.dk, så kommer der en side op hvor der står om 5 sekunder vil du blive sendt til xxxxx.blogspot.dk

Men så er man bare direkte inde på bloggen med det samme, ikke?

Hej 

Hvis jeg var dig så vil jeg købe et DK-domæne igennem GratisDNS.dk, og derefter oprette et URLforward til din blogspot side. Det kan godt tage lidt tid at sætte sig ind i hvordan man sætter det op :) 

Hvis du mangler hjælp til det så er du velkommen til at give mig en PM så skal jeg nok hjælpe dig i gang. 

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 20. Jun 13
Skrevet kl. 23:36

Jeg har sendt en PM :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)