Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturere en udeblivelse - må jeg det??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåeh, syntes du ikke min side er professionel? ;) 

Ej, det er faktisk helt bevidst, netop som du skriver, for ikke at afskrække folk. Hypnose er stadig nyt for mange, og det er vigtigt at de får den rette "mavefornemmelse" når de vælger en hypnoterapeut. Derfor skal det ikke se al for "proff" ud, så føler de sig måske ikke hjemme, og jeg skal jo gerne nå ud til, "den almindelige mand"...

Og tak for din ros om min side ellers - jeg har også arbejdet meget på den :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14

En lille ting du måske kunne rette er man skal lede en del på siden for at finde priser. Måske du skal lave et menupunkt på siden der hedder priser, og ligge priserne derind, og self derinde også skrive det med hvor mange behandlinger (3?) der normalt skal til og henvise til at man under "behandlinger" menupunktet kan læse mere om de forskellige behandlinger.

Tilmeldt 20. Jun 13
Skrevet kl. 22:16

Mange tak for svar Justin Timbelake :)

Tilmeldt 20. Jun 13
Skrevet kl. 22:19

Michel,

Ahaa, jamen det er virkelig godt at have andre øjne på. Jeg syntes menulinjen blev lidt presset, derfor valgte jeg at skrive det under "ofte stillede spørgsmål" samt under "kontakt" men når jeg tænker tilbage, har der ganske ofte været kunder der, når de ringede, dér spurgte ind til prisen, og det har egentlig undret mig lidt. Virkelig brugbart, tak :) Det vil jeg (også) ændre :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)