Vi har netop færdiggjort vores hjemmeside, efter dén har været under opbygning de seneste uger - Men nu er siden igen klar, med et nyt frisk design, så dér er lidt lækkert til øjnene.
Vi kunne hjerteligt godt tænke os noget feedback, på dét vi har lavet - Alt feedback modtages, godt som dårligt. - Og her er selvfølgelig et link til siden: RetroMedia.dk
I anledning af, at vi har fået nyt design giver vi 20% på alle vores ydelser - Så hvis du mangler en hjemmeside, en webshop, eller nogle af vores andre ydelser, er det nu du skal slå til!
Den fungerer ikke super godt på Android..
Jeg kan ikke få lov at trykke på links ned lanks siden og åbner jeg menuen går den lidt i selvsving, inden jeg bare vælger at lukke den ned...
Faktisk sjovt når jeg ville ind og læse om mobil site da jeg overvejer det ;-)
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Den fungerer ikke super godt på Android.. Jeg kan ikke få lov at trykke på links ned lanks siden og åbner jeg menuen går den lidt i selvsving, inden jeg bare vælger at lukke den ned...
Faktisk sjovt når jeg ville ind og læse om mobil site da jeg overvejer det ;-)
Øv - Dét skal vi selvfølgelig have kigget på. Den burde ellers fungere på smartphones og tablets.
Personligt synes jeg, at boksen med kundeudtalelser kører lidt for hurtigt. Det er svært at læse det hele før den skifter - og det er jo en skam, hvis I har nogle gode kundeudtalelser!
By the way: Er det et plugin i bruger til de roterende kundeudtalelser. I så fald: Hvad hedder det?
Fortsat god aften og god vind fremover med forretningen!
Venlig hilsen
Simon, SimonSimon.dk
BedreByg.dk - Bliv klædt godt på til dit næste byggeprojekt