Er der nogen der kender en dygtig statsautoriseret revisor/firma, som både kan tage sige af revision af ens kommende svenske virksomhed samt ens danske virksomhed? Dansk virksomhed er ApS, svensk virksomhed skal være tilsvarende. Pt. har vi en dygtig revisor til ApS virksomheden i Danmark. Så tanken er at få en dygtig revisor eller et dygtigt firma som kan klare revison på begge firmarer eller blot det kommende svenske firma.
Det skal være nogen i nærheden af Storkøbenhavn, Malmö eller Helsingborg. Da det skal være muligt, at mødes uden at bruge meget tid på transport.
Er der nogen der kender en dygtig statsautoriseret revisor/firma, som både kan tage sige af revision af ens kommende svenske virksomhed samt ens danske virksomhed? Dansk virksomhed er ApS, svensk virksomhed skal være tilsvarende. Pt. har vi en dygtig revisor til ApS virksomheden i Danmark. Så tanken er at få en dygtig revisor eller et dygtigt firma som kan klare revison på begge firmarer eller blot det kommende svenske firma.
Det skal være nogen i nærheden af Storkøbenhavn, Malmö eller Helsingborg. Da det skal være muligt, at mødes uden at bruge meget tid på transport.
Nu er de enkelte landes godkendte revisorer, kun titler og autorisationer, der som hovedregel har hjemmel i det enkelte land uagtet at der er enkelte undtagelses bestemmelser, hvor revisorer kan få dispensation til virke i andre lande.
Dit bedste bud er, at hive fat i din nuværende danske revisor og høre om han har en god samarbejdspartner i Sverige. Alternativt skal du finde en ny dansk revisor, som har et netværksfirma i Sverige.
Sidst nævnte kan vi sagtens hjælpe dig med, men har du god kemi med din nuværende revisor, synes jeg du skal tage en snak med ham først.
Har I nogle gode samarbejdspartnere du kan anbefale, da jeg helst ønsker at beholde min nuværende danske revisor. Har har dog desværre ikke rigtigt nogle samarbejdspartnere i Sverige.
cef: Om man er registret/autorisert revisor i et eu land så kan man lave en eksamen i sverige, for at få lov til at blive revisor for svenske virksomheder..