Jeg er web-manager for en vinbutik kaldet "VinLaden", og ejeren ønsker nu at have en webshop på hjemmesiden da han mener at det vil øge salget. Det er jeg også ret sikker på at det vil Hjemmesiden er www.vinladen.com. Jeg bruger det meget brugervenlige Weebly som CMS. Hjemmesiden er han glad og tilfreds med men nu hvor han vil have en webshop, så kommer jeg i tvivl om hvad den bedste løsning ville være. Weebly har indbyggede webshop funktioner men de er tilpasnings messigt ret begrænsede og man kan ikke få en oversigt over kunderne og man kan ikke nemt få et overblik over eller opdatere sit vare katalog o.s.v Så fandt jeg løsningen ecwid og jeg var først fulstændigt solgt til det. Jeg skulle bare indætte nogle få linier med kode, og så blev webshoppen automatisk vist der hvor jeg indsatte koden, (se her et eksempel på ecwid) men så fandt jeg ud af at der selvfølgelig ikke var noget kreditkort modtagelse system integreret. Paypal var selvfølgelig en mulighed, men jeg syntes ummidelbart at deres gebyrer er ret dyre... hvis han for eksempel sælger en vinkurv til 600,- så er det 2,60 kr. + 3,4 % af salgsprisen de tager det vil sige 22,60 kroner. Det syntes jeg egentligt der er ret meget bare for at overføre nogle penge ? Så faldt jeg over det danske ePay, hvor man skal betale 199 kr. i måneden for at kunne modtage andre kort end Dankort / Visa dankort, hvis vi så siger at han sælger 9 vinkurve online, så er PayPal 20 kroner billigere til 180 kroner. Men hvad ville i gøre hvis i var mig ? - Bruge Paypal sammen med ecwid eller noget helt andet måske ? Bagefter kom jeg så til at tænke på levering. Hvad vil den bedste løsning være der, hvordan kan jeg give dem et system hvor de nemt kan holde styr på ordrerne og få dem til at spille sammen med en "pakke udsender" altså nogle der kan komme og afhente det kunderne har bestilt og sende dem ud til kunderne ? Jeg håber at i kan hjælpe mig. Vh. Jonatan |
Bedste kortmodtagelses & fragt metode til webshop
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)