Jeg har flere forskellige forfattere, hvis navne naturligvis skal figurere på deres indlæg på min blog. Jeg har nu oprettet dem i admin, men hvordan får man navnene til at stå i selve indlægget? F.eks.; af Katrine Jensen....?
Når du har oprettet en ny bruger (med rettigheder som f.eks. forfatter), skulle det gerne være sådan, at når vedkommende logger ind og skriver sit indlæg - og efter offentliggørelse, naturligvis - så skulle der gerne stå ved hvert indlæg, hvem forfatteren er.
Hvis dette ikke er tilfældet, kan det skyldes et par forskellige muligheder. Det nemmeste ville dog være hvis du lige gav os et link til din block, så alle kan komme med et nogenlunde rigtigt bud på løsningen
Jeg er den eneste der har log-in til admin og jeg lægger altså selv alle indlæg op, også dem som mine skribenter leverer. Du må meget gerne se om du kan få øje på forskellige forfatternavne på www.byrosenvinge.com
Mange tak! Men disse linjer er noget jeg har skrevet manuelt i indlægget hver gang Jeg prøver at fjerne dem fra ovenstående indlæg og ser hvad der så sker...
Hvis du skal have forfatternavne på hver enkel artikel, så skal du oprette en/flere bruger/e, eventuelt så disse mennesker selv kan logge ind og skrive deres artikler. (Det vil jo i langt de fleste tilfælde også være noget nemmere for dig, ikke)
Hvis du ikke rigtig kan få det til at funke - så kontakt mig lige, så jeg kan forklare dig hvordan det virker.
Jeg har oprettet en bruger til dem hver i admin og de står som forfattere. Men jeg vil gerne vedblive at være den eneste, som har log-in til admin, da jeg mener det er sikrest - ihvertfald her i begyndelsen
Kan det kun lade sig gøre, at få deres navne på artiklerne, hvis de selv uploader dem i admin?? Det virker bare lidt mystisk...
Nu er der ingen navne tilknyttet artiklerne. Dette skyldes sikkert at du har slået denne funktion fra. Jeg kender ikke dette design 3D-realty - men der burde være nogle muligheder under theme opsætningen.