Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website 1500 kr.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet webbureauet og har i den forbindelse, har jeg brug for nogle referencer.  Derfor kan jeg tilbyde dig, at sætte et website op i Wordpress med 4 sider, plus en kontaktside med kontaktformular og Google maps. Til den lette pris af kun 1500 kr (+moms). Skal du bruge flere sider så kontakt mig, så finder vi også en fornuftig pris på det.  

Du skal selv have tekster og billeder til den pris, men selve designet skal jeg nok stå for, i samarbejde med dig. Har du brugt for hjælp omkring billeder eller tekster, kan jeg også hjælpe dig med det.  

Jeg forbeholder mig ret til sige stop til prisen på 1500 kr.(+moms) når der er nået et x antal ordre, som er fastlagt, men ikke til offentligt skue ;-) Kan dog afsløre så meget at det ikke er et tocifret tal. Dette har dog ikke betydning for at du stadigvæk kan få et rigtig godt tilbud, hvis du kontakter mig efter det ”super hemmelige antal” er nået.

Kontakt mig hvis du har spørgsmål eller bare vil være sikker på at få dit website til kun 1875 kr. med moms.

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 14:24
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 14:32

Dit ovenstående link fungere ikke, bare lige til din orientering.

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 14:35

Hej Mathias.

Tak fordi gav give besked. Der er rettet Smile

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 14:44

Hej Jacob!

Nu så jeg lige din hjemmeside, og så kontakt siden opførte sig lidt mærkeligt hos mig (Se vedhæftede).

Det er hverken for at hakke ned på din side eller noget, men blot en orientering så du evt. kan få det rettet :-)

Jeg sidder forresten på en iMac i Firefox, hvis du kan bruge det til noget.

Held og lykke med salget!

Med venlig hilsen
Ken

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 14:47

Det at du sidder på en Mac og Firefox kan jeg godt bruge til noget. Tak. Vil gå i gang med fejlretningen med det sammen. Ellers tjekket på Ipad, og div. mobiltelefoner, uden problemer. Men rettes kan det, og bliver det! Endnu tak.

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 15:19

Blot til orientering. Denne fejl er rettet. Det var en lidt underlig fejl, og det er hvad der kan ske, men ikke må ske. Alle websites jeg laver bliver tjekket på Windows, Linux, ipad, Windows phone, og div. Andriod telefoner. Der har ikke været konstateret problemer her. Kan også tilføje at der fuld tilfredshedsgaranti eller ingen betaling.    

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)