Jeg fandt en gammel 3.5 og 3.7 installationsfil som jeg kan sende hvis nogen har bruge for det, men jeg har brug for 3.8 da det var her hvor de introducerede systembackup. Jeg har stadig 3.8 kørende på en maskine, så jeg må se hvis jeg kan flytte filerne uden en installationsprogram. Synes det er helt fint at holde oppe med at supporte en gammel version. Det er også helt fint at droppe support for win 8 i et gammel produkt. Men man burde kunne få den gamle version ved at spørge efter det. Jeg har prøvet det hos nogle andre software vendors. De har ikke versionen liggende på hjemmesiden men efter en email til support, sender de en direkt link til versionen. Har lige skrevet til Visma. Håber de har lavet om på deres politik... /Marc |
Jeg har brug for at flytte Summa Summarum 3.80 Professionel over på en anden computer. Jeg har kun en 3.0 på cd, men jeg fik i sin tid hjælp af Visma i form af en opdatering til 3,8 fremsendt pr. mail. Denne mail er desværre bortkommet.... Jeg er den glade modtager af en version 3.8 hvis nogen ligger inde med den. Godt nytår!