Du skal ændre i din header.php fil. Men med mindre du ikke selv kan PHP og HTML, så vil jeg ikke anbefale dig at gøre det. Du kan nemlig komme til at ødelægge temaets opbygning - derfor er det bedre du finder en webmand, som kan klare det for dig :-)
Det var fordi du skrev "Hvordan flytter jeg mit logo ned på navigationsbaren?", så ja, det har jeg misforstået....
Det du vil er altså at lave mindre afstand fra bunden af dit logo, til overkanten af menulinjen! Er det rigtigt forstået?
Hvis det er skal du ind i filerne og tilrette dette. Det er egentlig ikke så svært, men hvis du aldrig har prøvet det før, skal du selvfølgelig passe lidt på.
dette gør du under udseende => editor
Her kan du finde en "stylesheet" CSS, hvori du kan rette næsten alt omkring hvordan dit design skal "opføre" sig. Håber det hjalp lidt.
Jeg kan ikke sige dig hvilke linjer der skal rettes - jeg kender ikke din stylesheet. Hvis du intet ved om ændring af css, kan du med fordel se denne video:
Jeg kan se du ikke har fået flyttet logoet endnu. Jeg vil først og fremmest foreslå du laver et child-theme så du kan opdatere dit tema uden ændringen forsvinder. Det du gør er:
Installer og aktiver pluginnet "One-Click Child Theme" Gå til Udseende > Child Theme og opret et child-theme Aktivér dit child-theme under Udseende > Temaer Gå til Udseende > Editor Tilføj følgende i bunden og tryk Opdater fil:
Her styrer 0 hvor langt fra navigationsbaren logoet skal være. Du kunne fx ændre det til 5px (husk px) hvis du ville have logoet lidt højere op. Hvis du vil have logoet helt ned skal du lige klippe lidt af billedfilen da der er et gennemsigtigt stykke mellem bunden og "figuren". Vær opmærksom på at dette ikke ændrer afstanden i mobil/tablet/lille-skærm-layout.