Goddag Jeg har startet et nyt koncept op (som jeg glæder mig helt vildt til at dele rigtigt med jer senere.) Men lige nu er jeg ved at bygge Social Media basen op og jeg er åbenbart RIIIMELIG BLANK..... (Citat) "Du er en bøsserøv, for du skal oprette en "side" på facebook - ikke en personprofil ;-)" (Citat slut) (Han er en god ven. Hans omgangstone er indimellem meget frimodig Så jeg gjorde som han sagde og gik ned i bunden og oprettede en "side" med "opret en side" linket. Da jeg var færdig, sendte jeg linket til ham, men responsen var mere eller mindre den samme. SÅ — spørgsmålet er hvad jeg gør forkert. Kan du svare på det? Og hvis du føler for det må du meget gerne dele din Facebook viden — alle do's og dont's. Tanker, eksempler, betragtninger etc. etc — alt er velkomment. (Selvfølgelig med respekt for din og andres forretning som lever af at have den viden) Og hvis du allerede nu kan gennemskue konceptet og kan lide det, er likes og venne-anmodninger (hvis der i det hele taget er noget sådant på en 'side' og ikke en 'personprofil') også meget velkomne. Det var ordene for nu. På forhånd tak :) // Brokop
|
Har du valgt "Forretning eller sted i lokalområdet" eller "Virksomhed, organisation eller institution"? Umiddelbart ryger jeg på en alm. profil ved at følge linket.