Hej alle Jeg søger en app udvikler der kan performe både native og android apps. App'en der skal laves skal ikke kunne det helt store, den skal kunne sende push-up notifikationer, sms (til et flere forsk. nr) og mail (til en flere forsk. mail), samtidig med det hele bliver "rapporteret" i et evt. backend - der skal også laves et brugersystem, hvor brugerne bliver registeret med data. Det er en mindre opgave som måske vil koste i omegnen af 30-40.000,- men da der skal laves en del opsøgende salg m.m tænker jeg vi måske kunne slå os sammen og dele 50/50 i det du udvikler og vedligeholder? Jeg har selv forsøgt at prøve og lære dette, men synes ikke jeg rigtig kan få det hen :/ :) Har du mod på at tjene penge, og måske endda mange, da det er internationalt projekt, men nationalt i første omgang, jamen så kontakt mig, så kan vi få en snak. Jeg kan af naturlige årsager ikke fortælle meget om det, før vi har fået os en snak om hvem du er, og hvem jeg er. Jeg ser gerne du bor tæt på Sønderborg, eller i omegnen med maks radius på 50 km. Lad mig høre fra dig. |
Har sendt dig en privat besked