Det virker!! Juhuuu :o) Tak:o) og kærlighed ;o) |
Nu fik jeg ihvertfald også der til at stå "Vedligeholdelsestilstand" når man åbner siden, så fremskridt :-) .... Så kan der altid arbejdes på at gøre det pænere.
Mange tak.
Det virker!! Juhuuu :o) Tak:o) og kærlighed ;o) |
Nu fik jeg ihvertfald også der til at stå "Vedligeholdelsestilstand" når man åbner siden, så fremskridt :-) .... Så kan der altid arbejdes på at gøre det pænere. Mange tak. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Et andet plugin til dem som stadig mangler et alternativ er Comming Soon. Det findes både i en gratis og pro version. Det har utrolig mange features og samtidig integration med bl.a. mailchimp. Jeg har bl.a. lige brugt det på mit seneste projekt, Wordpress Serviceaftale. Jeg vil anbefale Pro udgaven, men den gratis version kan også en masse af de ting man ønsker. |
iPhone 6
Hej Thomas. Jeg misbruger lige din tid. Sorry. Men jeg har installeret du anbefalede og den virkede perfekt. Meen nu kan jeg ikke komme ind på min hjemmeside. Normalt når jeg logger mig på via webhosting.dk trykker jeg bare på linket til min hjemmeside og så kan jeg komme derfra til mit kontrolpanel. Men når forsiden hedder "vedligeholdelsestilstand" så er der ike mulighed for at komme til mit kontrolpanel. Har du et bud? Rikke Klindt |
Altså, udskift "din-hjemmeside" med din egen hjemmeside adresse og sæt /wp-admin bagefter |
YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks
OMG den griner du stadig over:) jaja vi skal lære så længe vi lever. Heldigvis er jeg sød ;) |