Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en Google Adwords kode.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:
Du har aldrig taget dig tid til at læse betingelserne, vel? Du kender sikkert heller ikke til konsekvenserne ved at fortsætte med at benytte kuponer til gratis markedsføring med AdWords?

Ahh hold nu op. Om jeg bruger en kode en sjælden gang imellem skal Google nok overleve. Og mon de vil lukke en konto de tjener penge på ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Og mon de vil lukke en konto de tjener penge på ?.

Ja!

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:
Ja!

Nu er du jo ikke ansat hos Google, så mon ikke du lige skulle spørge dem først inden du svarer på deres vegne.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Nu er du jo ikke ansat hos Google, så mon ikke du lige skulle spørge dem først inden du svarer på deres vegne.

Nu behøver man jo ikke at være ansat i en virksomhed for at kende deres forretningsmodel. Samtidig kan jeg også bare se på de eksempler der har været før dig.

Google er en virksomhed med en indtægt vi ikke kan forestille os. At skulle undvære en lille konto som din, vil de ikke kunne mærke overhovedet. Du er en dråbe i havet for dem.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:
Samtidig kan jeg også bare se på de eksempler der har været før dig.

Nu har jeg brugt Adwords i flere år uden problemer. Så mon ikke det fortsat går. Men ellers tak for din bekymring.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Men ellers tak for din bekymring.

Fortsat held og lykke med det.

Venligst

Brian Phillip

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Jeg har brugt en af dem, så jeg går ikke ud fra at jeg kan bruge en mere af dem.

 

Indtil for ca. 6 mdr. siden var det sådan, at selv om du allerede havde benyttet en kupon til din AdWords konto, så kunne du ofte benytte en anden kupon. Den skulle blot være pålydende en anden værdi end den oprindelige.

Ved om mange konti, der både har benyttet 400, 600 og 1200 kr.s værdikuponer på deres konto.

Dog er dette "hul" lukket og det er, så vidt jeg ved ikke længere muligt, at benytte flere kuponer på samme konto. Jeg er overbevidst om, at reglerne om max. en kode pr. konto samt kun konti der er max. 14 dage gamle er nu aktiveret på alle AdWords kontoer. Ydermere er alle værdikuponer i dag i stil med "få 600 når du har brugt de første 200".

Mvh.

Johannes

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Helleland:
Dog er dette "hul" lukket og det er, så vidt jeg ved ikke længere muligt, at benytte flere kuponer på samme konto. Jeg er overbevidst om, at reglerne om max. en kode pr. konto samt kun konti der er max. 14 dage gamle er nu aktiveret på alle AdWords kontoer. Ydermere er alle værdikuponer i dag i stil med "få 600 når du har brugt de første 200".

Man kan stadigvæk bruge flere koder på en konto, hvis ellers man gør det rigtigt.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Johannes Helleland:
Dog er dette "hul" lukket og det er, så vidt jeg ved ikke længere muligt, at benytte flere kuponer på samme konto. Jeg er overbevidst om, at reglerne om max. en kode pr. konto samt kun konti der er max. 14 dage gamle er nu aktiveret på alle AdWords kontoer. Ydermere er alle værdikuponer i dag i stil med "få 600 når du har brugt de første 200".

Man kan stadigvæk bruge flere koder på en konto, hvis ellers man gør det rigtigt.

 

Allright, hvordan gør man det rigtigt?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Helleland:

Michael:

Johannes Helleland:
Dog er dette "hul" lukket og det er, så vidt jeg ved ikke længere muligt, at benytte flere kuponer på samme konto. Jeg er overbevidst om, at reglerne om max. en kode pr. konto samt kun konti der er max. 14 dage gamle er nu aktiveret på alle AdWords kontoer. Ydermere er alle værdikuponer i dag i stil med "få 600 når du har brugt de første 200".

Man kan stadigvæk bruge flere koder på en konto, hvis ellers man gør det rigtigt.

 

Allright, hvordan gør man det rigtigt?



Der kan kun bruges én kupon kode pr. konto. Den nye kuponstruktur er meget striks. Der er dukket nogle få 300$ for 100$ kuponer op i USA men kun for brug på amerikanske kontis, de er ikke kommet til Danmark endnu og der er tvivl om de overhovedet kommer hertil.
 
 
Side 2 ud af 4 (36 indlæg)