Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Præsentationsvideo i København - tilbud ønskes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine kunder efterspørger et par portrætbilleder og en præsentationsvideo på ca. 1 minut filmet hos ham tæt på Nørreport i København.

Prisleje: Ca. 4.000 kr.

Anyone?

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 11:41

Jakob Bank:
Anyone?

Hej Jakob,

Du kan prøve at slå opgaven op på Amino freelancer.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 12:29

Det lyder som et meget stramt budget, men som Simon siger prøv Amino freelancer, der er der måske mulighed for at finde en der kan løse det inden for budgettet.

De bedste hilsner

Meik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 16:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for henvendelserne - jeg har fundet en leverandør.

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 10:38

Hej Jakob,

Jeg faldt netop nu over dette gamle indlæg, der sluttede med at du havde fundet en leverandør til din kundes præsentationsvideo. Budgettet var på cirka 4.000 kr. 

Hvis du gider at følge op på denne tråd, kunne jeg være interesseret i at se et link til den video kunden i sidste ende fik produceret.

En præsentationsvideo hos os ligger i den helt anden ende af segmentet med hensyn til pris og produktionskvalitet. Vi får dog en gang imellem henvendelser fra kunder der stort set intet budget har. Det kunne derfor være fint, at henvise dem til en konkret case fra i sommers, der viser hvad man reelt kan få for ganske små penge.

Jeg forstår selvfølgelig godt, hvis du af den ene eller den anden grund ikke ønsker, eller har mulighed for, at offentliggøre videoen.

Med venlig hilsen
Christian B

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:12

Hej Jakob.

Ville høre om du var interesseret i at videregive dine leverandør oplysninger. Står nemlig selv og skal have produceret en video.

M.v.h. Michael

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)