Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjemmeside /sport

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej glade aminoer

Jeg mangler en hjemmeside, og den skal være relativ simpel - med mulighed for et tekstfelt og mulighed for 3-4 videoer.. 

Ikke så meget hokus pokus, da den primært skal bruges til at linke videre til vores shop :D Kan du tilbyde billig hosting også, vil det da ikke gøre noget.. 

Liza. 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Phonegeek.dk Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liza,

Du kan prøve at skrive en PM, hvor du beskriver lidt mere om hvad det er du skal have lavet, jeg kan muligvis tilbyde både at lave og Hoste den, til fornuftig pris.

Phonegeek.dk alt i covers og Reservedele til iPhone.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liza,

Vi har sendt en pb.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liza.

Jeg har sendt dig en PB, den røg vidst afsted 2 gange men bare ignorer den ene Stick out tongue

- Philip

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

LizaP:

Ikke så meget hokus pokus, da den primært skal bruges til at linke videre til vores shop :D Kan du tilbyde billig hosting også, vil det da ikke gøre noget.. 

Liza. 

Jamen så er det da mig du skal bruge, du kan få en wordpress side op at køre for en flad 5'er - det er pr. måned det koster 5kr det er webhosting prisen og wordpress installeres med 1 klik system, du kan vælge mellem flere moduler, så du kan lege lidt frem og tilbage med siden.

Håber det hjalp dig lidt nu du leder efter en billig løsning. 

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra fyn
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liza, send mig en pm om det præcis ønske så kunne vi evt finde en løsning som passer til dig.
Michelle

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbudende... Vi kigger på det, og vender tilbage snarest muligt. 

Vi havde ingen forestilling om, at der kan være store variationer i opgaveløsningen - så det skal vi have kigget igennem.

På forhånd tak Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liza,

Jeg er webdesigner/grafikere i enmandsvirksomheden' BAEK DESIGN' (http://www.mortenbaek.dk/), som tilbyder flotte og simple hjemmeside, med vægt på, at siden også er responsive på mobiler og tablet enheder. 

Prisen jeg tager for en hjemmeside af din størrelse, er 2500,-. Hvis du synes tilbudet er noget for dig, kan jeg kontaktes på tlf: 28 94 31 29 , mail: kontakt@mortenbaek.dk.

Med venlig hilsen 

Morten Bæk, /v BAEK DESIGN

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LizaP

Du kan let lave din egen side på NemmeHjemmesider.dk og der kan du fra kun en 20'er om måneden være igang.

Du får en side som er responsive så den automatisk tilpasser sig om den besøgende ser siden med en smartphone, tablet eller computeren.

Mvh

Thomas Vestergaard 

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)