Hej Aminoer Jeg laver lige nu nogle overvejelser om at starte en fysisk butik. I mine beregninger om, hvor meget det kommer til at starte op, er jeg kommet til terminal, som jeg ikke ved noget om. Kunderne skal selvfølgelig have mulighed for at betale med Dankort, Visa og Mastercard i butikken. Jeg har en aftale med PBS/NETS til Dankort i webshoppen og Euroline til Visa og Mastercard. Mine spørgsmål 1. Kan jeg bruge PBS/NETS (Dankort) og Euroline (Visa og Mastercard) til terminalen i den fysiske butik? 2. Hvor kan i anbefale, at jeg køber en terminal fra? Det er et krav, at den skal virke på Færøerne. 3. Hvordan kobler jeg egenltig terminalen til PBS/NETS og Euroline? Sker det gennem internettet eller? 4. Er der andet, jeg skal være opmærksom på eller skal bruge? |
Hej Jan
Jeg kan hurtigt svare på spørgsmål 1: Nej :)
Det kræver særskilte aftaler til fysisk og online handel. Sådan er det i hvert fald ved Nets/Teller. Med Euroline ved jeg ikke, så der skal du nok lige prøve at tage fat i dem. Så vidt jeg ved, tager de dog ikke nye kunder ind i øjeblikket.