Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger konverteringsekspert

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen.

Jeg står overfor at skal have fremstillet en hjemmeside til en virksomhed som jeg er ved at starte op. Jeg er vist kommet frem til at det skal bygges på joomla.

Jeg har bestemt mig for at jeg vil have designet lavet via en konkurrence på f.eks designcontest.com eller en lign side.
Men jeg vil også være helt sikker på at det design som jeg vælger, og som jeg bruger energi på at få tilrettet bliver helt perfekt. Derfor kunne jeg godt tænkte mig et ekspert panel der kan hjælpe mig. Jeg forstilte mig en konverteringsekspert og programmørern som skal lave siden.

Programmør skal jeg nok selv skaffe, men er der nogle der kan anbefale en god konverteringsekspert som kunne hjælpe for en beskeden sum? (Forestiller mig 500-700 kr)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39

Birkelund:

er der nogle der kan anbefale en god konverteringsekspert som kunne hjælpe for en beskeden sum? (Forestiller mig 500-700 kr)

500-700 kr svarer til ca. ½ times arbejde for en dygtig person, der tager 1.000-1.400 kr i timen e.x moms. Hvis du er heldig, kan det være, at du får én, der er villig til at tage et hurtigt kig på designet og skrive nogle linjer eller tage en hurtig telefonsamtale med dig.

Hvorfor ikke bare give et link til konkurrencen herinde på Amino, så får du flere øjne og kommentarer til 0 kr.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 20:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Øhh... nå.. Skulle det indlæg lige have 1 stjerne. For hvad dog?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 20:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jan

Det er jo sådan set også lige netop det jeg søger. En der kan tage et kig på designet og give  råd. Beklager hvis du ikke kan lide at det er hvad jeg søger, men sådan er det nu engang.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Birkelund:

Hej Jan

Det er jo sådan set også lige netop det jeg søger. En der kan tage et kig på designet og give  råd. Beklager hvis du ikke kan lide at det er hvad jeg søger, men sådan er det nu engang.

Jeg har ikke delt nogen stjerner ud :)

Men du kan prøve at tage kontakt til Mogens Møller eller personerne bag Shopdiagnose.

Held og lykke :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 20:51

Hej Jan

Super. Tak for hjælpen. Så kan det være at de griner af min måde at tilgå projektet, og kun vil "sælge" deres sædvanlige gennemgang af det færdige site, men nu må vi se.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)