Hejsa Så vil jeg prøve at igang med at lave den første hjemmeside overhoved, og har INTET prøvet at dette tidligere. Har købt domæne + webhotel hos Unoeuro.com grundet jeg har et par navne derinde, og generelt modtager de trods alt ret meget ros. Derudover har jeg købt et Wordpres theme på themeforest.net, så skulle mene tingene var klar til at gå videre med. Går ind på Unoeuro.com under det domæne jeg vil arbejde med. Ind under "1-Click installation" og vælger Wordpress. Syntes jeg udfylder de ting der skal udfyldes, og den går i gang med at installere, tager ca 1 min. Så får jeg dette op: "Installation af WordPress fuldført Gå til http://blabla-blabla.dk Noter og benyt følgende links, der er relevant for din installation: Administative links" Trykker jeg på de links kommer jeg bare til "Serveren blev ikke fundet" i Firefox .... Er sikker på at jeg overser noget fuldstændig basalt og dumt, men har stirret mig blind nu, og vil godt videre, hehe. Mvh Henirk |
Dit domæne er ikke klart endnu. Du skal ind og bekræfte og / eller betale for det hos dk-hostmasters.
Status: | Reserveret | |
Oprettet: | 17. juni 2013 |