Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virk.dk - Komisk navn når den ikke "virker"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har nu over et par dage forsøgt at få adgang til Virk.dk, da jeg skal have tjekket op på mine oplysninger omkring import, men hver gang jeg har forsøgt at logge ind, så melder den hele tiden om fejl og jeg kan ikke andet en at se de mest grundlæggende omkring min virksomhed. Mener jeg er importregistreret, men husker det ikke, ej heller hvilken form for import jeg er registreret for. Derfor skal jeg logge ind og tjekke.

Er der nogen herinde som ved, om der findes andre steder hvor man kan tjekke op på sådanne oplysninger? Som sagt, så "virker" virk.dk ikke i mit tilfælde, komisk nok :o)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:43

har du set i registreringsbeviset du har fået tilsendt - eller i registreringsbeviset under skat.dk hvor det også ligger? Jeg aner ikke om import reg fremgår - men det var vel et forsøg værd

Ellers prøv flere forskellige browsere, eller prøv i morgen tidligt igen  - det plejer at komme igang og virk igen - men ja - ikke verdens bedste system og ofte noget browserafhængigt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Hansen:

Har nu over et par dage forsøgt at få adgang til Virk.dk, da jeg skal have tjekket op på mine oplysninger omkring import, men hver gang jeg har forsøgt at logge ind, så melder den hele tiden om fejl og jeg kan ikke andet en at se de mest grundlæggende omkring min virksomhed. Mener jeg er importregistreret, men husker det ikke, ej heller hvilken form for import jeg er registreret for. Derfor skal jeg logge ind og tjekke.

Er der nogen herinde som ved, om der findes andre steder hvor man kan tjekke op på sådanne oplysninger? Som sagt, så "virker" virk.dk ikke i mit tilfælde, komisk nok :o)

Tja, det er noget man lærer at leve med eller .... Angry

Har selv haft problemer alt for mange gange, især med rigtig mange årsregnskaber, som skal indberettes. Virker en gang imellem som om, at det er samme programmør på SKAT, webreg.dk og virk.dk - Håbløst.

OBS! Hvis virk.dk ikke virker, så prøv at anvende en anden browser, idet dette ofte kan løse problemet...

Tonny

Tilføjelse: Det kan være et java-problem, som bedst afhjælpes ved at afinstallere java og herefter installeres java i Internet Explorer, hvorefter java automatisk opdater i andre browsere, når du åbner disse.

Firefox og Chrome fortæller desværre ikke altid, at problemet kan være java.

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 19:54

Ja - de er heldige at 'kunderne' ikke bare kan gå et andet sted hen ;o)

Mvh

Niels

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:50

Tonny Skov Pedersen:
Virker en gang imellem som om, at det er samme programmør på SKAT, webreg.dk og virk.dk - Håbløst.
Big SmileSkype-BigSmileSkype-BigSmile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:58

Det var lige godt s.... - Har nu prøvet Chrome, Firefox og Explorer (sidstnævnte er nok det værste) - og her er hvad jeg så fik ud af det:

Forsiden der viser seneste beskeder (Hertil skal nævnes at nedenstående besked har eksisteret hos mig det seneste halve år):

Der er sket en fejl, prøv igen senere!

Under beskeder:

Module error

Under historik:

Module error

Under registreringer:

Module error

Ærlig talt en håbløs side Tongue Tied

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)