Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny på denne dejlige side, men har læst med fra sidelinien et godt stykke tid.

jeg tjekkede tidl i dag alibaba.com ud, rigtig fed side, men mit spørgsmål er så hvor mange af dem der er der inde er til at stole på, og skal man nu handle fra f.eks kina, hvad bør man mindst handle for før det kan betale sig mht. Fragt mm.

Vil Senere hen rigtig gerne importer hip hop / Street wear tøj, og få lavet lidt eget design af tøj os, og så sælge det her hjemme via webshop :)

Men det først næste år, når økonomien er til det :)

Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:27

Hejsa.

Med mange års erfaring indenfor import og eksport, vil mit råd være at find de produkter som du er interesseret i på f.eks., Alibaba, kontakt producent for at modtage priser og informationer. Er dette ok og ud fra din markedserfaring noget som du kan bygge en forretning på, så kontakt bagefter den danske ambassade i f.eks., Kina, hvis det er Kina du finder produkterne.

Søg på www.google.dk, søg; danske ambassade kina, og deres hjemmeside kommer frem, send dem en email med hvad du er ved at etablere, send dem producentens komplette adresse, telefon, fax, ect , og hjemmeside. Spørg om de vil tjekke denne virksomhed for dig da du ønsker at starte import og vil være sikker på at det ikke er et useriøst firma.

De gør det gratis, du kan også få dem til at besøge fabrikken og tjekke produkter, økonomi osv osv, dette koster ca. 3000 kroner, men er billigt i forhold til at tabe en masse penge på produkter som du aldrig modtager.

Go weekend :-))

Fra Ishøj
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:08

Mange tak for svaret :)

Ja det er da helt sikkert en mulighed. :D

Regner med at smide en 35-45.000kr i det til at starte med så bare lave lidt "fritids" salg ved siden af arbejdet., men så er 3000kr jo godt lagt ud for at få tjekket at alt er 100% i orden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)