Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velkørende affiliateside sælges - NEDSAT for hurtig handel

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tidligere forsøgt at afhænde en affiliateside herinde, dog uden held, da jeg ikke kan tilbyde en afdragsordning på køb af siden - desværre det de fleste henvendelser ønskede. Siden har tidligere været sat til salg til kr. 16.000 + moms (kr. 20.000), men er nu nedsat til smertegrænsen på kr. 12.000 + moms (kr. 15.000) i håbet om en hurtig handel/afklaring.

For informationer omkring siden, kan tidligere tråd læses her - der ud over er du velkommen til at kontakte mig via PM for et salgsprospekt.

Bemærk dog venligst, at jeg kun ønsker seriøse henvendelser angående siden - derfor ønskes ikke henvendelser, såfremt du blot er nysgerrig!

Der ud over, kan jeg som sagt ikke tilbyde en afdragsordning.

Fortsat god dag til alle Big Smile

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:53

Hej Allan,

Hvis du prospekt indeholder lidt informationer omkring siden (og link) og indtjening, så må du gerne sende det til mig, så jeg kan prøve at vurdere potentialet i den.

Tak

Allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:29

Hej Allan

Salgsprospektet indeholder de ønskede informationer, og skulle der mangle noget, sidder jeg altid parat til at svare hurtigst muligt :o) Send mig en pm med din mail og jeg skal fremsende dig et salgsprospekt snarest :o)

Med venlig hilsen

Allan

Tilmeldt 21. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:40

Pm
Mig med Info :)

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:02

Tror du skræmmer eventuelle købere væk, frem for at lokke dem, linket er her jo allerede, hvorfor ikke bare skrive resten, antal besøgende, indtjening osv, forstår ikke hvorfor du vil holde dette hemmeligt? (Er du Google paranoid :) )

Men når det er sagt, så send en mail på led@maskine.net og lad mig købe sitet hvis bare det er nogenlunde godt, så godt dit tidligere forsøg på at sælge siden, men gider ærligt talt ikke personer som tror de sidder på guld, for af ren logik, så siger det sig selv at du beholdt den hvis den var RIGTIGT meget værd, Dohhhh... Men hvis du vil lave en hurtig handel, så send info...

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:16

Hej Opkasteren

Grunden til at jeg ikke smider linket og andre oplysninger ud i ren offentlighed er, fordi jeg ikke mener det gavner hverken mig eller den potentielle køber at de oplysninger ligger frit for alles øjne. Det synes at være meget generelt at sælgere af hjemmesider undlader at offentliggøre den slags oplysninger - der synes heller ikke at være nogen grund til, at andre vil kunne se, at den pågældende side har været handlet. Så jo, kald mig blot Google paranoid :o)

Jeg tror bestemt ikke jeg sidder på guld, men jeg ved dog, at den rette køber kan få utrolig megen held ved at købe siden. Har man forstand på markedsføring, eventuelt via FB, så kan der være rigtig mange penge at hente.

Skulle den ikke blive solgt, så beholder jeg den skam også - længere ned i pris kan jeg ikke gå, så det må blive resultatet.

Men når de ting så er sagt, så har jeg fremsendt dig et salgsprospekt til den oplyste mail.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 09:56

Der søges fortsat en interesseret og seriøs køber til siden til nedsat pris.

Ved al henvendelse, sættes der pris på tilbagemeldinger uanset videre interesse eller ikke - det er lidt frustrerende at sidde og sende salgsoversigter ud, men aldrig høre tilbage derpå - håber på forståelse herfor Smile

Til ren orientering, så kan det oplyses at siden helt uden nogen videre markedsføring i 2013, har indtjent cirka kr. 13.350 (cirka kr. 16.690 inkl. moms) indtil dags dato. Ved markedsføring på eksempelvis Facebook eller Adwords, er der mulighed for, at indtjeningen fremover kan gøres meget større. Udgifterne har til sammenligning været på cirka kr. 1750, altså brøkdele af indtjeningen.

Med disse tal, håber jeg at høre fra andre interesserede og seriøse.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:26

Sidste nedskæring i prisen, ellers beholdes den bare Smile

Kr. 10.000 + moms -> Det vil sige, at du gerne skulle kunne tjene dette beløb ind, indenfor det næste halve år (forudsætter selvfølgelig at du holder den aktiv). Der er under mit ejerskab ført et højt serviceniveau, hvilket medlemmerne synes at kunne lide - derfor anbefales det fortsat at opretholde denne, for fremover at kunne drive en succesfuld hjemmeside.

Har du andre sider, så kan omtalte pointside være givende til at få flere ordrer eller lignende på disse sider. Samtidig er den et godt redskab til dig der løbende ønsker at brede et budskab ud til flere tusinde på kort tid og uden omkostninger.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)