Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Evt. EU Støtte

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle som ved om der findes eventuelle konsulenter som kan være behjælpelige med at ansøge om EU-støtte? Jeg udlejer på nuværende tidpunkt elcykler i grækenland. Men har overvejet at få disse elcykler opladet via solenergi. Jeg tænkte om dette kunne være et projekt EU kunne have interesse i at støtte.  

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 13:08

Hvilken aktivitet/investering er det, at du ønsker støtte til?

Hvis det omhandler udvikling af et nyt produkt kan du se dine muligheder for tilskud her: www.teknologiudvikling.dk

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Køge
Tilmeldt 18. Jun 13
Skrevet kl. 13:16

Det er ikke udvikling af et nyt produkt. Det er simpelt fortalt at jeg vil oplade elcykler ved hjælp af solceller. Elcyklerne er på nuværende tidspunkt udlejet via forskellige hoteller. men det var for at gøre projektet mere energi rigtigt. Min plan var derfor at opsætte cykelskure med solceller som cyklerne kunne oplades i når de ikke var i brug. Eventuelt når cyklerne var i brug kunne strømmen var solcellerne gå til hotellerne.

Jeg tænkte måske bare at det måske var muligt at ansøge om noget støtte, da det miljø rigtigt samt hjælper lokal befolkningen (lokalbefolkningen i form af opsætning af skure osv.) 

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 22:07

hejsa

har sendt dig en besked ang. elcykler. jeg skal bruge nogle til Spanien til udlejning

skriv til mig på varerpartier@gmail.com

hilsen

thomas

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 00:00

Sofie :
Det er ikke udvikling af et nyt produkt. Det er simpelt fortalt at jeg vil oplade elcykler ved hjælp af solceller. Elcyklerne er på nuværende tidspunkt udlejet via forskellige hoteller. men det var for at gøre projektet mere energi rigtigt. Min plan var derfor at opsætte cykelskure med solceller som cyklerne kunne oplades i når de ikke var i brug. Eventuelt når cyklerne var i brug kunne strømmen var solcellerne gå til hotellerne.

Det lyder da som udvikling af et nyt produkt... Du kan overveje EUDP (http://www.ens.dk/ny-teknologi/energiteknologisk-udvikling-demonstration) - ellers linket i indlægget ovenfor.´

Jeg talte på et tidspunkt i foråret med en der var ved at være færdig med sit speciale om et mulig projekt jeg overvejede at kaste noget efter (men som pt. ligger i skuffen) - og hun svarede sådan lidt skråsikkert at det ikke var noget problem at lave ansøgningsarbejdet (og havde vist lavet et par stykker før i sit studiearbejde)... Jeg kan grave hendes mail frem hvis du er interesseret?

Kristian

Tilmeldt 21. Aug 13
Skrevet kl. 00:21

har ud styr på såden noget, har mange ideer der kunne være super til eu

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:20

Jeg fik engang at vide af en offentlig EU støtte konsulent, at behandlingstiden for EU støtte ofte kunne være 1-2 år. Det var ihvertfald den forventede tid for den støtteordning jeg muligvis kunne havet benyttet. Jeg valgte derfor at droppe ansøgningen.

Så et lille råd, prøv at undersøg hvad behandlingstiden typisk er i den pulje du vil kunne ansøge. Måske er det ikke besværet værd.

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:00

Jeg mener at behandlingstiden for fx EUDP er 3 måneder eller deromkring.

Kristian

Fra Køge
Tilmeldt 18. Jun 13
Skrevet kl. 19:13

Tusind tak for jeres indput, nu har jeg lidt at gå videre med, selvom det hele er lidt kringlet at finde rundt i. Men der er jo hellere ingen der siger det skal være nemt :) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)