Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside med sportsustyr.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Phonegeek.dk Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

En af mine bekendte og samarbejdspartnere har startet en webshop, der sælger sportstøj og udstyr. Han har bedt mig om at komme med noget feedback på siden. Jeg har sagt hvad jeg synes om den, men han lytter ikke rigtig. Derfor kunne jeg godt tænke mig at der kom lidt feedback fra en lidt bredere del af befolkningen end mig. 

Så jeg vil sætte pris på, hvis i vil tjekke siden ud og sige hvad i mener. 

www.sportsfirmaet.dk

På forhånd tak.

Phonegeek.dk alt i covers og Reservedele til iPhone.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med siden.

Jeg har det sådan lidt ambivalent med at man som virksomhed (Sportigan) vælger at benytte cross-channel for at profilere sig endnu mere og få solgt produkter online også.

Men at man så laver en online shop, hvor man skal trykke sig IND på webshoppen først, er mig en gåde.

Hvorfor gøre det mere besværligt for kunderne?

Jeg ville lave så man røg direkte på shoppen og hvis man havde lyst kunne man herefter vælge at læse om Sportigan og deres butikker.

Min mening :) Hjemmesiden er fin, dog måske meget mørke farver. Den orange farve gør dog at jeg synes den virker strømlinet.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Vils
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 18
Fra  NKDesigns Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige et par hurtige:

Teksten: sportsfirmaet.dk i headeren kunne godt bruge en anden font 

Alle logoerne i baren under content området skal være meget skarpere! de er ikke masket særligt godt. 

Som der blev nævnt. så giver det heller ikke megen mening at webshoppen ligger som en underside til selve siden. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)