Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorater til unge iværksættere - Hjælp til at holde gang i hjulene.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 
En kammerat og jeg har for ca et år siden startet vores egen e-shop ved navn www.carpediemshop.dk
Vi er henholdsvis 18 og 19 år, og vi studerer på Tietgens Handelsgymnasium i Odense. På vores e-shop sælger vi dansk modetøj som sætter fokus på kvalitet. Vi synes selv at opstarten har været en succes, da vi har fået aftaler med en del store mode mærker, som stiller en del krav til deres salgs-kanaler. 
Men vi begynder nu at blive presset på kapital fronten. Derfor ønsker vi at søge eventuelle sponsorer, som er villig til at støtte en god idé og et godt projekt! Nogle der kender nogle sponsorer, eller ved hvor man kan søge sponsorater?
Håber på at jeres svar kan være med til at skaffe noget kapital til vores virksomhed, så vi kan fortsætte vores gode udvikling.
Mvh.
Frederik    

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:43

Hej Frederik,

Nu ved jeg ikke hvor meget kapital, vi snakker om, men alternativt kan I prøve at kigge på Amino Kapital.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:08

Hej Simon.
Det er ikke nogle store beløb som der er tale om, et beløb mellem 10.000 kr til 30.000 kr ville gøre en stor hjælp! 
Har kigget på det, men kan se at det tilnærmelsesvist koster 1000 kr. Derfor vil jeg gerne vide hvor stor sandsynligheden er for at opnå et sponsorat via Amino Kapital?
Mvh
Frederik Marker Jungersen  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:22

Det I søger virker jo mere som investorer end egentlige sponsorater, som jo let opfattes som gave - men som jeg tror det er meget vanskeligt at få nogen med i for jer

Investorer er måske lettere - men der vil det ofte være større beløb for at det skal gi mening for de fleste investorer OG de vil jo stille krav til jer - enten det er medbestemmelse eller god tilbagebetaling eller ejerandel - og tænk meget over, om det er værd at speede resultatet op mod at miste friheden - eller om det hellere må tage den ekstra tid det gør, at få bygget det op selv - eller lån af forældre hvis den mulighed ligger

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 09:16

Frederik Marker Jungersen:
Derfor vil jeg gerne vide hvor stor sandsynligheden er for at opnå et sponsorat via Amino Kapital?

Se Martin Thorborgs besvarelse i denne tråd.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)