Den korte version er at jeg har skiftet navn på nogle produkter, og har dermed ændret url'en til varen. Jeg formoder at det kan løses ved hjælp af en redirect(301), men er lidt i tvivl om hvordan det rent praktisk skal løses.
Jeg er med på at det skal forgå i htacces filen, og at det må indebære brugen af den nye, og den gamle url.
Er der nogen derude der kan fortælle lidt mere detaljeret hvordan man går til værks, eller som måske kan give et helt konkret eksempel?
Ikke korrekt :) 301 redirect bruger slet ikke mod_rewrite som man med RewriteEngine On tænder for. Så man skal ikke skrive det efter RewriteEngine On, da man kan skrive det hvor som helst i htaccess filen, dog set i forhold til resten af indholdet der er i htaccess filen :)
Ikke korrekt :) 301 redirect bruger slet ikke mod_rewrite som man med RewriteEngine On tænder for. Så man skal ikke skrive det efter RewriteEngine On, da man kan skrive det hvor som helst i htaccess filen, dog set i forhold til resten af indholdet der er i htaccess filen :)
Det var jeg ikke klar over, så blev jeg da også lidt klogere
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk