Hej drenge. Og piger. Jeg har en webshop som driller. Vi har en maintenanceside, som indeholder et åbnings-nyhedsbrev, da vi ikke er åbnet endnu men ønsker at skabe lidt hype. Det nyhedsbrev fatter det ikke, når man indtaster sin mailadresse første gang. Den bouncer videre til mailchimps egen side, hvor man så kan taste ind igen. Og så kommer der en bekræftelsesmail til folks mailadresse, som de så skal svare på. Altsammen meget, meget irriterende. Det her betyder, at vi har haft ca 150 besøgende på siden via forsigtig opstartsannoncering på facebook, hvoraf 7 har tilmeldt sig nyhedsbrevet. Ret dårlig statistik. Shoppen er Wordpress pålagt tema og Woocommerce, med en mailchimp widget. Mit spørgsmål er: Hvilken anden udbyder end mailchimp skal jeg bruge (betaling er ikke et problem) for at få en kortere og mere celan proces, og meget gerne hvor folk ikke skal modtage en bekræftelsesmail ? Findes der et produkt som bare virker 110% ? Tak for svar på forhånd :) |
Du skal ind i dine Mailchimp settings og rette på om der kommer en bekræftende mails eller ej, og så vidt jeg lige husker ( myrd mig ikke hvis det er løgn, det er længe siden jeg har kigget på mine egne) så kan du også opsætte hvordan man tilmelder sig.
Et alternativ er http://www.ymlp.com. Som med alt andet er det sådan at jo større selvbestemmelse man gerne vil have jo mere skal man selv forberede, så YLMP skal man lige sætte sig ned og indstille som man vil have det, og det er en lidt længere process end mailchimp. Dog ikke uoverskueligt.