Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backup af computer

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Vi var desværre ude i en lign. situation, hvor vi mistede ALT dato som vi havde liggende på en computer, så vi var også ude efter at få noget, hvor det evt. lå "ude på nettet", så vi altid kunne få det frem igen.

Her fandt vi frem til Keepit.
De har virkelig leveret varen og vi er fuldt ud tilfredse.

Du vælger selv hvilke mapper på din computer og hvor ofte den skal tage backup.
Skal du engang bruge din backup, logger du blot ind på din konto, og trykker på "Gendan data".

Programmet koster 468 kr. for 12 måneder (Som privat) og så har du UENDELIG PLADS. (Hvilket vi faldt for).

Du kan læse mere om programmet her: http://www.keepit.com/da/keepit

Med venlig hilsen
Ken

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mabru

Jeg kan anbefale dig og kigge på carbonite. De er førende ind for backup marked i verden. Det koster 29,50 kr pr md. for ubegrænset backup.

Keepit er også godt. Fordelen med keepit er at det er et dansk firma som opbevare data her i dk. Og supporten er på dansk.

Vi tilbyder selv online backup løsninger, men det er til virksomheder da vores program er mere avanceret. Du kan se mere ind på www.dansave.dk

 

 

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Little Lights Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart anbefale copy.com. Du får mindst 15gb gratis. For tiden får du endda 20gb gratis.

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger : https://www.adrive.com/login    50 GB gratis ........og da jeg er lidt "småparanoid", har jeg selvfølgelig alt på 2 eksterne harddiske også Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Straaberg:

Jeg bruger CrashPlan+ (koster ca. $60 om året). Det er hurtigt, der laves flere versioner af filerne, og man kan nemt restore enkelte filer fra webinterface.

http://www.crashplan.com/

Har jeg også haft fin erfaring med, og bruger jeg også, dog har jeg ikke haft brug for at lave en restore. Har også en lokal backup som er den jeg bruger oftest -- CrashPlan er mest en sikkerhed hvis både min bærbar + eksterne diske bliver stjålet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom Kasper kan jeg også godt lide BackBlaze. Og for de lidt mere nørdede typer har de jo også open sourcet deres hardware (BackBlaze storage pods). :) Men vigtigst af alt, de leverer varen, det virker, og det er simpelt.

Det eneste jeg savner er linux support - men det skulle komme - på et eller andet tidspunkt.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at TDC kører med en løsning, hvor man kobler en ekstern harddisk til sit trådløse netværk og på den måde har backup af sine filer. Så uanset om man skifter sin pc ud med en ny eller om den er blevet stjålet, så har man alle sine vigtige filer.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange af de andre skriver.. Køb dig en NAS server og koble den op på dit netværk.
Bruger selv en Zyxel NSA-210 hvori jeg har monteret 1TB hd.. Virker uden dikkedarer, og der i er der også software til BACKUP ;) Samtidig har den en masse feder ekstra funktioner 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

nu siger folk at man skal bruge en Nas server. Som jeg forstaar det kommer den til at staa samme sted som sin pc ?

Hvis man for indbrud og de stjæler ens pc, ja saa stjæler de vel ogsaa denne Nas server.. saa er man jo ligevidt.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

nu siger folk at man skal bruge en Nas server. Som jeg forstaar det kommer den til at staa samme sted som sin pc ?

Hvis man for indbrud og de stjæler ens pc, ja saa stjæler de vel ogsaa denne Nas server.. saa er man jo ligevidt.

Helt enig. Udover det så er en NAS server heller ikke en rigtige backup. Som regel bruger man en NAS server som en fil server, dvs der hvor man opbevare ens filer i stedet for at opbevare filerne på pc'en. En backup er en sikkerhedskopi af ens data som er opbevaret et sikkert sted. En online backup løsning er en sikkerhedskopi af ens data som ligger i skyen, og ikke fysisk hos dig.

Jeg vil helt klart kigge efter en online backup løsning som også har funktionen "synkronisering" så du har mulighed for at tilkoble dine filer på alle de enheder du bruger i hverdagen (tlf, ipad osv.).

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)