Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling aftale

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa 

Jeg ved godt det er et emne der nok har være 1000 tråde om men så kommer den lige for mig som ikk er helt med på tingene endnu - elle rhar fanget det jeg søger !

jeg har en webshop i presta og har paypal betaling samt bankoverførelse - og det fungere egentlig meget godt i en helhed.

Mit spørgsmål er egentlig om man kan lave samme type aftale som med paypal - som er lige så effektiv - men bare billigere - eller hvor man ligger betalinggebyret ind på fakturaen så det er kunderne der betaler gebyret !

Jeg har valgt ikke at have "rne" dankort betaling på min shop ford det er så begrænsede hvor mange der har dette ( 4% mener jeg at have læst) og min shop er jo ikke en shop hvor der er det vilde trafik på - endnu - og om der kommer det ved jeg heller ikke - bruger mere shoppen til at fremvise visse produkter og som reference - og vil ikke ofre alle de penge på seo og adword ( ja nu kommer alle eksperterne nok med deres argumenter ) men jeg føler ikke at de penge er givet godt ud men det er jo nok bare mig !

Men generelt er mit spørgsmål : hvad er den billigste betalings måde der kan laves når der skal være mulighed for at betale med betalingskort og omsætningen holder sig under 50.000 om året !

Mvh

Kenn Bo

PS: Og jeg skal have en aftale således at samme aftale kan bruges til flere shops !!! 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 23:40

Hej Kenn

Uden SEO og Adwords = ingen kunder.

Er du interesseret i at få en masse besøgende, kommer du IKKE udenom disse ting. Kan anbefale dig, at selv komme igang med at læse om emnerne og derved spare på eksperterne. En god start ville være at starte ud med, at læse SEO-LEX fra Thomas Rosenstand og følge en masse spændende profiler rundt om på nettet, som deler ud af deres guldkorn.

Tag et kig på ewire betaling - ved dog ikke om de kræver CVR nr.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 11:27

Du skal kigge på ewire - fint alternativ til paypal - de har bare også høje gebyrer, som du ikke med standardopsætningen kan påføre kundens regning. Men du kan jo evt. kalkuere med det i din prissætning.

Det koster 395 at komme i gang, og så kan du også tage "ren" dankort. Perefekt løsning hvis du har en lille webshop, hvor du skal have den månedlig omkostning så lav som mulig.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:58

Kenn Bo Overgaard:
vil ikke ofre alle de penge på seo og adword ( ja nu kommer alle eksperterne nok med deres argumenter ) men jeg føler ikke at de penge er givet godt ud men det er jo nok bare mig !

Skal vi vædde? Wink

Men forslaget med ewire lyder fornuftigt. Det er helt sikkert den løsning jeg vælger til min næste shop. Jeg er blevet godt træt af selv at danse med NETS.

Venligst

Brian Phillip

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Skrevet kl. 22:12

Nu begynder folk ligefrem at vil vædde med at man skal have seo og adwords - men hvem kan tilbyde en lettere gennem gang af en ok side men ikke speciel side ! 

Jeg vil jo selv gerne " lære" lidt om det der seo og adwors - fordi mine webshops er kun som en sidegevinst - endnu da - og så føler jeg ikke omkostningerne skal være alt for store ! 

Ok - siden i kan se hvad jeg har indtil nu : www.kbgshop.dk og ved godt den skal gennemgået af en tekst person - og det bliver den også i løbet af sommeren ! Men hvad mener "eksperterne " så jeg selv kan forbedre den henne - mht trafikken  - designet bliver ikke lavet om på - da den kører som skabelon for andre webshops - mulige kunde ! 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:16

Kenn Bo Overgaard:
Nu begynder folk ligefrem at vil vædde med at man skal have seo og adwords

Nej... Jeg ville bare vædde om det kunne betale sig at have AdWords. For det kan det.

Venligst

Brian Phillip

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Skrevet kl. 22:47

Du vil mene at hvis jeg ofred 10.000 på en ekspert der  kan deres pis - så fik jeg en mere omsætninge på 25000 indenfor en måned ? Eller hvad mener du med det kan betale sig ? 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 08:12

Kenn Bo Overgaard:
Du vil mene at hvis jeg ofred 10.000 på en ekspert der  kan deres pis - så fik jeg en mere omsætninge på 25000 indenfor en måned ? Eller hvad mener du med det kan betale sig ? 

For det første er 10.000 en voldsom pris for løbende optimering.

For det andet skal din hjemmeside/webshop være konverteringsoptimering, da konsulenter ikke lover salg men trafik. Hvis dine priser er alt for høje, din hjemmesides design skræmmer kunderne væk eller noget helt tredje, så kan en konsulent naturligvis ikke garantere noget som helst.

For det tredje... Ja, du vil øge din omsætning. Hvis du blot ønsker 2,5 krone for hver krone du bruger på en konsulent, så skulle det absolut være til at have med at gøre. Personligt har jeg lige lukket en aftale i min ene virksomhed på små 200.000 (pr. år!). Udgift 6.000. DB lyder på ca. 90 % ved egenudførsel. You do the math Smile

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)