Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du? om endnu en iPhone cover shop

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er simpelthen bare usmagligt at gøre sådan noget.

EDIT:

Her er lidt mere info

Deres dejlige facebook side

https://www.facebook.com/IphoneShoppen?fref=ts

oprettet den 6 juni 2013 og fået hele 2800 likes ;)

De fokusere meget på at påminde folk om deres "score" på trustpilot


Og ud af de 2800 der har liket er der kun én der har skrevet på deres  nemlig en Simon Simonsen som muligvis er meget ensom da han kun har 1 ven som er en kineser

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

facebook likes er en by i rusland og jeg springer nærmest væk fra sider der har mange, da mit personlige indtryk er, at det indeholder så helt utroligt meget snyd- Der er sikkert unge, som blindt tror på det  men for mig - et nærmest rent no-go med mange likes, for snyder man på et område, så er risikoen der for at man gør på alle. Jeg ser det som facebooks langt største problem i forhold til børsnotering og troværdighed

Trustpilot har jeg heller intet til overs for - det er alt for let både at være sur og gnaven og - at manipulere positive feedbacks

Det meste af den slags er rent ud sagt til at brækkke sig over - sorry

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

facebook likes er en by i rusland og jeg springer nærmest væk fra sider der har mange, da mit personlige indtryk er, at det indeholder så helt utroligt meget snyd- Der er sikkert unge, som blindt tror på det  men for mig - et nærmest rent no-go med mange likes, for snyder man på et område, så er risikoen der for at man gør på alle. Jeg ser det som facebooks langt største problem i forhold til børsnotering og troværdighed

Trustpilot har jeg heller intet til overs for - det er alt for let både at være sur og gnaven og - at manipulere positive feedbacks

Det meste af den slags er rent ud sagt til at brækkke sig over - sorry

vh


Jeps og det tyder på at de også vil snyde skat, ved at sælge importeret vare fra ikke EU-land, uden at lade sig registere

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark:

Cookie:

facebook likes er en by i rusland og jeg springer nærmest væk fra sider der har mange, da mit personlige indtryk er, at det indeholder så helt utroligt meget snyd- Der er sikkert unge, som blindt tror på det  men for mig - et nærmest rent no-go med mange likes, for snyder man på et område, så er risikoen der for at man gør på alle. Jeg ser det som facebooks langt største problem i forhold til børsnotering og troværdighed

Trustpilot har jeg heller intet til overs for - det er alt for let både at være sur og gnaven og - at manipulere positive feedbacks

Det meste af den slags er rent ud sagt til at brækkke sig over - sorry

vh


Jeps og det tyder på at de også vil snyde skat, ved at sælge importeret vare fra ikke EU-land, uden at lade sig registere

Det er nogle hårde beskyldninger du kommer med imod din konkurrent?

Hvordan kan du vide det?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det sidste var nok generalisering. Beklager min fejl


Dog betragter jeg ham ikke som min konkurrent, i hvertifal ikke på den måde han markedsfører  sig på

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ejgil 

Jeg synes at siden er flot og enkel.

Men ja slideshowet er for stort, logoet kunne man evt. lege lidt med og søgeboksen skal enten ind under indkøbskurven - eller op ved siden af den (til venstre).

Til gengæld vil jeg give de andre brugere ret i, at det virker meget mærkeligt med alle de anmeldelser på trustpilot, på så kort tid. Det nytter ikke at snyde med det, så ryger troværdigheden jo helt i bund. 

Derudover tror jeg også at dit domæne er ret risikabelt og du burde overveje et andet.

Held og lykke med projektet, men se lige at få rettet op på det snyderi.

 

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

....overvej eventuelt også at få flyttet den "tilmeld nyhedsbrev" box et sted hen der er lidt mere synligt, så man ikke skal helt ned i bunden for at tilmelde sig.
 

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget godt klaret at en dansk iPhone-cover-butik har Istanbul i Tyrkiet som den mest populære by, blandt sine 2100 likes....

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ejgil.

For at svare på din overskrift..
Fedt at tage springet ud i det selvstændige :-)
Er selv inde for samme kategori af firma.
Men vejen til salg er hård og lang, da vi er mange der sælger covers og tilbehør.
Fik selv "høvl" da jeg startede op her på amino, med at det var der ikke nogen ide i at starte.
Men gider du gå ind i det 200 % og arbejde hårdt, skal det nok lykkes.
Men der skal smides penge i adword og/eller Facebook på reklamer.
Og jo det kan sagtens gå og sælge de produkter.. Selv om flere antyder det modsatte. Fis i mine øre.
Det er et kæmpe marked, med mange søgninger om dagen. Hvor mange supermarkedet er der i dk? Eller hvor mange forretninger sælger mobil telefoner...MANGE.
Men ja hvis man skal ses skal man arbejde virkeligt hårdt.
Vedr. Din facebook, dårlig beslutning af få kunstige likes.
Det er bedre at have få, som så er reelle kunder. Virker mere nede på jorden og i øjenhøjde med dine kunder.
Og jo klart vil de første der like din side være venner og famile. Og det vil det også på trustpilot.
Men pas på du ikke vil gøre dit firma "størrer" ud af til.
Fokusere på at markedsføre dig og have en plan med din fremgangsmåde.

Men held og lykke her fra.

Hilsen Lasse.
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus T:

Meget godt klaret at en dansk iPhone-cover-butik har Istanbul i Tyrkiet som den mest populære by, blandt sine 2100 likes....

Hvor kan man se dette henne?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)