Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KICKSTART af min webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Solbjerg
Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Fra  www.i-screen.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Starter en webshop her inde for en uges tid, hele ideen bag webshoppen er salg af cdkeys (computerspil som kun bliver aktiveret vha af en kode, på en platform som fx Steam eller origin)

Mit spørgsmål er bare hvordan jeg skal få kickstartet mit salg, jeg er ikke interesseret, i at sidde den første måned uden ordre og ikke vide hvad jeg skal gøre, jeg ved godt at kunderne ikke bare kommer og  man skal give det tid (har haft webshop før), men vil bare høre om der var en der lå inde med den viden eller en god ide, som kunne få mit salg kickstartet. Konkurrence, kampagne, åbningstilbud et eller andet :)

På forhånd tak! 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:48

Hvorfor kigger du ikke på, hvordan dine konkurrenter gør?

Du har slet ikke oplyst nok omkring dit koncept til, at du alligevel vil få nogle målrettede forslag. 

Fra Solbjerg
Tilmeldt 14. Mar 13
Fra  www.i-screen.dk Skrevet kl. 21:52

Det er bare svært for mig at se hvordan konkurrenterne "gjorde", da det jo er længe siden de havde brug for at "kickstarte" der webside.

Konceptet er simpelt der er ingen fysiske varer, man får sendt en "cdkey" som man så aktivere og så har man sit spil.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:07

De "kickstarter" salg af nye spil hele tiden.. De promoverer dem med "free to play" eksempelvis. 

Du kan løbende lave konkurrencer i dine spil, så folk får lov at prøve dine spil. Antager det er andre spil, end øvrige udbydere på markedet (endnu noget som du ikke har fortalt om).

Jeg håber dit koncept går lidt videre, end bare "jeg vil gerne sælge cdkeys". Hvordan vil du skille dig ud fra konkurrenterne? 

Fra Solbjerg
Tilmeldt 14. Mar 13
Fra  www.i-screen.dk Skrevet kl. 22:11

Spillene ville være de samme spil som alle andre udbyder, som aktiveres på platforme som fx steam, tror måske jeg er landet i det forkerte forum og regnede med at folk havde lidt mere baggrundsviden omkring det, det beklager jeg :)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 22:32

Hej mikkel,

Hvis du søger tips og råd til at få sparket gang i din forretning, så er du landet det helt rette sted.

Det er dog forkert af dig at forudindtage, at alle kender til gaming branchen, som du beskæftiger dig med. Du er nødt til at uddybe din forespørgsel noget mere for at få god og konstruktiv feedback.

Du nævner, du før har haft en anden webshop - hvad gjorde du dengang?

Mvh.
Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 22:36

Hej igen,

Nøglen er jo - vel - at du skal ud og have fat i dine kunder. Det kan gøres på et hav af måder. Først og fremmest ville jeg fokusere på SEO, så du får gang i noget stabil trafik - på sigt - fra søgemaskinerne. Og så ville jeg nok også få sat fut i din adwords konto, så du får købt noget hurtig trafik til din shop.

Alternativt kan du prøve at ramme en guldåre på facebook i form af et opslag der viralt eksploderer, så du får eksponeret din butik.

Jeg er ingen eksper, men det giver da fin mening alligevel, tænker jeg :)

Mvh.
Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Start en blog, hvor du laver spil anmeldelser - og linker til hvor du kan købe dem. 

Få stablet en omgang gamere på benene som kan lave de anmdelser for dig, imod at de får gratis spil eller lignende. Det kommer til at tage tid- men med tiden, så skal der også nok komme gang i ordrebogen.. 

Fra Solbjerg
Tilmeldt 14. Mar 13
Fra  www.i-screen.dk Skrevet kl. 23:12

Tusind tak for alle indlægene! dejligt med nogle gode inputs!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)