Mht. indholdet på siden, så benytter jeg mig af alle tænkelige former for opslag: - Status opdateringer - Status opdateringer med billede - Konkurrence - Videoer (sjove, interview) - Spørgeskema
Jeg undgår at gøre den store reklame for mine produkter, men logoet går igen blandt andet på cover-billedet og som profil-billede.
Facebook-siden ses her: https://www.facebook.com/like.shinetech.dk
Jeg vil meget gerne høre jeres mening, og selvfølgelig modtage noget kritik af en slags?? :)
Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk. Mine kontaktoplysninger findes her!
Prøv at poste mere user-integrative content. i.e. content der får brugerne til at engagere sig + så lad da være med at holde ulovlige konkurrencer
et eksempel på noget user-integrative content du kunne poste på din side var et simpelt spørgsmål hvilket bilmærke ville i allerhelst se mere af her på siden? Post jeres svar som kommentarer til denne status opdatering nb! Det bilmærke med fleste likes Vinder en uge eksklusivt på væggen. Og her kommer det geniale ved sådan en status.
1. FACEBOOK må ikke blokere din side fordi du ikke udlodder en præmie/udlodder en præmie med en værdi på 0. kr for vinderen.
2. Nogle af dine brugere kan helt sikkert godt finde på at invitere venner/familie for at stemme på deres svar.
Ja, vedr. content, så har du ret. Det vil jeg forbedre i fremtidige opslag :)
Jeg ved godt, at konkurrencer går imod Facebooks reglement, men det har jeg først fundet ud af for nyligt og det ville være dårlig stil at afblæse konkurrencen nu?
Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk. Mine kontaktoplysninger findes her!
Udvikler du selv den app fra bunden eller bruger du et program til det? Man kan jo købe sig fra det, men ville gerne kunne have nogle selv, ligesom du har gjort?!
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Og ehm Mathias du kunne godt afblæse konkurrencen, men vær dog opmærksom på at hvis du gør det så mister du alle dine prize-hunter likes. Som du så kan få tilbage i form af trofaste likes. Ved evt at bruge mit trick, med user-integrative content men hvis du vil have en god undskyldning for at afblæse din konkurrence så send mig lige en pb med din mail