Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på babalu.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, så er vi langt om længe færdige med vores webbutik www.babalu.dk, der sælger økologisk babytøj til de mindste.

Hvis du har tid er vi meget åbne over for ris/ros af siden, der har været i luften en lille måneds tid.

Venlig hilsen

www.babalu.dk v/Dennis & Annette

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:33

Hejsa,

Jeg synes, det er fin side og jeg kan godt lide jeres logo, farvevalg osv. Nogle sider med økologi kan godt blive lidt kedelige, da de mange gange holdes i "økologisk" design, altså naturfarver og ikke for mange af dem..

Det eneste jeg synes er lidt synd, er at jeres billeder på produkterne ikke er ensartede..

Fx er der nogen billeder hvor man ser tøjet på en baby-model og nogle billeder er rentegnede med hvid baggrund.
Jeg ville nok vælge at lave dem alle med hvid baggrund - så kan man bedre se tøjet og så bliver siderne mere ens, hvilket giver bedre overblik.
Eller evt. have et rentegnet billede med hvid baggrund på siden og så nogel flere billeder af hvert produkt på siden med produktdetalje.

Held & lykke med salget

Tilmeldt 24. Aug 07
Skrevet kl. 20:47
Hej, og 1000 tak for hurtig feedback.Omkring produktbilleder er det noget vi har noget vi har overvejet, men vi ved ikke helt hvordan vi tager ”pæne nok” billeder af vores produkter og hvor vi kan få dem ”renset” for en billig penge eller hvilket software vi skal bruge for at gøre det selv.

Venlig hilsen Dennis & Annette www.babalu.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 23:03

Vi bruger Adobe Photoshop - først og fremmest fordi, det fulgte med et digitalkamera vi købte, så jeg har ikke den store erfaring med andre programmer og jeg ved ikke, hvad det koster normalt. men det er i hvertfald ret nemt at gå til for "almindelige dødelige" som mig selv, og man finder hurtigt ud af, hvordan det virker.

Nu er vi ikke super-fotografer eller grafikere, men jeg synes da, vores billeder bliver okay.. (se www.jakodan.dk)
Fagfolk vil nok kommentere vores mangel på skyggeeffekter og des lige, men det er altså det vi har valgt.

Det er selvfølgelig det optimale at få billederne taget og renset af en professionel, men vi har valgt at gøre det selv, da vi hele tiden får nye produkter og gerne vil have flere billeder af samme produkt og det bliver derfor til temmelig mange billeder hen af vejen..

Hvis i skriver en tråd her inde og beder om tilbud på rentegning af billeder, skal der nok hurtigt melde sig nogen stykker, så i kan få en ide om, hvad det koster at få det gjort ude i byen..

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 21:01

Hej Dennis og Annette, tillykke med Babalu.dk! :o)

Jeres hjemmeside er generelt meget veludført, og detaljerne er med. Jeg kunne dog godt tænke mig lidt mere information under Om Babalu. I kunne eventuelt skrive, hvornår I gik i luften, hvem I er (muligvis med billeder), og i det hele taget fremstå som en åben virksomhed. Desuden er det en smule kedeligt i længden med det økologiske design. Her kan I ændre på farverne på nogle af siderne, og holde forsiden plus en del af dem i det grønne look.

Håber det var til en smule hjælp! :)

Mvh. Artemis 

Tilmeldt 24. Aug 07
Skrevet kl. 21:17

Hej Artemis, 1000 tak for din feedback, det er helt sikkert noget vi vil tage til efterretning, og snarest gå ind og tilføje lidt mere om os selv og vores side. Desuden prøver vi løbende at forbedre designet på selve siden.

Mange hilsener Dennis & Annette www.babalu.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:36

Flot og indbydende site!

Tre ting som jeg synes kunne gøre oplevelsen af babalu.dk endnu bedre:

1) Jeg savner lidt at føle mig som del af "gruppen af dansker der vælger økologisk".  I har med jeres økologiske målgruppe muligheden for at gøre jeres brugere til stolte ambassadører samtidig med at de er kunder. Fortæl lidt om jeres egne valg, og hvorfor jeres udvalg gør en forskel. Tal også til den gode samvittighed hos den besøgende; vær lidt indforstået og tal til målgruppen: Dem der træffer det økologiske valg (Uden at det bliver for helligt;-)

2) Forsiden er meget kompakt. Undlad eventuelt en enkelt af boksene, og skab derved lidt ro for øjet. På den måde hjælper I den besøgendes blik til at blive hængende, og give lidt flere sekunders opmærksomhed til de klik-muligheder, I helst vil have dem til at klikke sig ind på. Lige nu er der fare for, at man ikke rigtigt kan overskue al den ligestillede kommunikation: Hvad er vigtigst... og hvor skal jeg begynde?

3) I kan godt give historien om materialer, bomuld, produktion etc. en lidt mere eksotisk beskrivelse. Tag et par billeder med fra oprindelselandet eller nogle blåstemplinger i form af de originale fair trade logoer, Eco Cert og lignende.

Når I skriver tekst med den øko-grønne farve, så er det meget sværere at læse, end hvis teksten stod med sort. Det lyder umiddelbart ikke som den mest overraskende observation - men sikke et løft overskueligheden ville få, hvis I gik på kompromis med det grøn/hvide tekstlook og lod læsbarheden og kommunikationsnavigationen vinde;-)

Mvh.

René 

Tilmeldt 24. Aug 07
Skrevet kl. 22:18

Hej, og endnu engang mange mange tak for de rigtig gode konstruktive forslag til forbedringer. Vi er selv blevet lidt blinde af at have siddet og kigget på den nat og dag, så det er ren luksus at få så gode feedbacks. Takker og bukker Big Smile

Venlig hilsen Dennis & Annette www.babalu.dk  

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)