Hej alle fra Amino. Jeg har netop startet en enkeltmands virksomhed op. Jeg går med en masse ideer, om at lave nye forskellige innovations produkter. Det første produkt jeg vil sætte i produktion, er et køkkenredskab. Derfor leder jeg efter en fabrik, der vil kunne lave køkkenredskaber. Det skal selvfølgelig kunne godkendes til brug, af fødevarer i Danmark. Hvis i, kender til sådanne fabrikker, eller selv har erfaring med produktion af køkkenredskaber. Så hører jeg meget gerne fra jer.
Et samarbejde med en agent i Kina, vil også være en mulighed. Dog ønsker jeg helst direkte kontakt til fabrikken.
Jeg hører meget gerne fra jer. Kom endelig med gode råd, da jeg ikke har prøvet at starte en produktion op før. |
Dear Frederik Jensen:
We are glad to know that you need the production of the kitchen utensil, we are an exporter and manufactuer in China. we can produce as your request at cheap price and high quality.
we are in the hope of establishing trade relations with you. Please send us the details and drawings,quantity for us to study.
Best regards
caolichao
shijiazhuang ground
e-mail:lichao_22@hotmail.com