Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til produktion af køkkenredskab og andre produkter.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle fra Amino.

Jeg har netop startet en enkeltmands virksomhed op. Jeg går med en masse ideer, om at lave nye forskellige innovations produkter.

Det første produkt jeg vil sætte i produktion, er et køkkenredskab. 

Derfor leder jeg efter en fabrik, der vil kunne lave køkkenredskaber. Det skal selvfølgelig kunne godkendes til brug, af fødevarer i Danmark.

Hvis i, kender til sådanne fabrikker, eller selv har erfaring med produktion af køkkenredskaber. Så hører jeg meget gerne fra jer.
Hvis i, har hørt om en agent, der har kontakt til fabrikker, som laver køkkenredskaber. Så hører jeg også meget gerne fra jer. 

Et samarbejde med en agent i Kina, vil også være en mulighed. Dog ønsker jeg helst direkte kontakt til fabrikken. 
En agent, tænker jeg vil komme på tale, til kvalitetskontroller og fragt til Danmark. 

Jeg hører meget gerne fra jer.

Kom endelig med gode råd, da jeg ikke har prøvet at starte en produktion op før.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 04:37

Dear Frederik Jensen:

We are glad to know that you need the production of the kitchen utensil, we are an exporter and manufactuer in China. we can  produce as your request at cheap price and high quality.

we are in the hope of establishing trade relations with you. Please send us the details and drawings,quantity for us to study.

Best regards

caolichao

shijiazhuang ground

e-mail:lichao_22@hotmail.com

Fra Shenzhen, Kina
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:59

Hej Frederik,

Jeg har lavet koekkenredskaber I oesten 23 aar, og bor nu I Kina - venligst kontakt mig hvis du har brug for hjaelp

MVH
Jan Andersen

jan@sunvisionchina.com

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:02

Hej Frederik,

For at hjælpe dig lidt på vej, så du ikke løber panden mod muren - vær' MEGET konkret.

Køkkenredskaber er et bredt område. Hvilke materialer ønsker du at arbejde med? Er du helt på bar bund, så bliver du snydt på den ene eller anden måde :-)  Det er en hård verden. 

Start med at sætte dig ind i basale produktkrav, der indføres til EU.  Ellers står du med en producent, der bare smiler og nikker - og produkterne kommer til EU og viser sig ikke at overholde lovgivningen. Så står du stadigvæk med aben og en stor regning.

Få styr på logistikken og produktionen - Så du ikke betaler for meget i fragt. Få udspecificeret din produktion, så de enkelte elementer lettere kan kontrolleres. 

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:45

Hej.

Hvis det er plastik som dine produkter skal laves af så kan Kifa Plast garanteret hjælpe dig.

De har egen tegne og værktøjsafdeling til produktion af sprøjtestøbeforme som efterfølgende kan produceres dit produkt i Kifa plastsprøjteafdeling.

Du kan fange Kim Fagerlund på mobil 28 11 14 40 eller email kf@kifaplast.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)