Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opacity på indhold - er det slemt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi arbejder lidt med opacity-indstillingen, på hovedindholdet af siden: http://heleplanter.dk 

Generer det læsningen af hovedindholdet, eller giver det en ekstra kant til designet?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 23:05

Hej GrN

Jeg synes ikke det generer læsningen, men jeg synes egentlig heller ikke det bidrager med noget mærkbart positivt. :) Jeg ville nok selv undlade opacity lige i det her tilfælde.

Med venlig hilsen
Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 23:12

Hejsa :)

Jeg er umiddelbart enig med Nikolaj i at det hverken generer eller giver en særlig god effekt. Prøv at fiksere baggrundsbilledet. Det vil måske gøre det bedre.

Mvh

Jeppe

Tilmeldt 18. Apr 07
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 23:15

Hej Nikolaj.

Mange tak for tilbagemeldingen. Vi vil overvejer at ændre det.

Udfordringen er, at forskellige skærme, skærmindstillinger, grafikkortindstillinger og grafikkort vil gengive resultatet forskelligt. 

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Apr 07
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 23:17

Hej Jeppe.

Takker, vi har også leget med fiksering af billedet, men vores lead-designer brød sig ikke om resultatet ;-)

Men det kan også være, at vi skal overveje det endnu en gang.

VH. GrN.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)