Opacity på indhold - er det slemt?
Tilmeldt 18. Apr 07
Hej
Vi arbejder lidt med opacity-indstillingen, på hovedindholdet af siden: http://heleplanter.dk
Generer det læsningen af hovedindholdet, eller giver det en ekstra kant til designet?
VH. GrN.dk
Svar
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Hej GrN
Jeg synes ikke det generer læsningen, men jeg synes egentlig heller ikke det bidrager med noget mærkbart positivt. :) Jeg ville nok selv undlade opacity lige i det her tilfælde.
Med venlig hilsen Nikolaj
Svar
Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions Professionel .NET web udvikling og konsultation.
Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Hejsa :)
Jeg er umiddelbart enig med Nikolaj i at det hverken generer eller giver en særlig god effekt. Prøv at fiksere baggrundsbilledet. Det vil måske gøre det bedre.
Mvh
Jeppe
Svar
Tilmeldt 18. Apr 07
Hej Nikolaj.
Mange tak for tilbagemeldingen. Vi vil overvejer at ændre det.
Udfordringen er, at forskellige skærme, skærmindstillinger, grafikkortindstillinger og grafikkort vil gengive resultatet forskelligt.
VH. GrN.dk
Svar
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Tilmeldt 18. Apr 07
Hej Jeppe.
Takker, vi har også leget med fiksering af billedet, men vores lead-designer brød sig ikke om resultatet ;-)
Men det kan også være, at vi skal overveje det endnu en gang.
VH. GrN.dk
Svar