Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproduktion

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer, jeg har nu kigget lidt rundt herinde, og synes ikke rigtigt jeg kan finde det svar jeg søger.

jeg er en ung fyr på 22 der i nogle år har arbejdet med mode.. street fashion mere præcist, og har derfor et godt blik for hvad der rør på sig i denne verden. jeg har udarbejdet nogle super fede designs i photo shop. og har tænkt på at starte et mærke op. det skal være noget limited edition, da det ellers hurtigt bliver dræbt. 

mit spørgsmål er så: da jeg har udarbejdet mine designs gennem photoshop har jeg brugt nogle billeder som jeg så har gjort svagere eller stærkere i farverne, for at få det rigtige spil  i det, for at blive taget seriøst hos en producent,, skal jeg så have farvekoder og alt sådan noget inkluderet, for umildbart aner jeg ikk ret meget om dette, jeg har selvfølgelig mål på størrelser osv.

håber der er nogle med erfaring der gerne vil dele lidt ud her :)

mvh Jonas

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:56

Hej Jownazh

Jeg repræsenterer en konsulent virksomhed som rådgiver iværksættere om alt fra produktion til markedsføring.
Vi har tidligere erfaring med at få startet en masse danske virksomheders produktion op på sund og sikker måde i Kina.
Udover iværksættere arbejder vi også med størrere virksomheder og har blandt andet været med til at formidle leverandør samt kommunikere på vegne af designeren Asger Juel Larsen i forbindelse med hans seneste kollektion på CPHFashionWeek. 

Jeg har skrevet en PM der forklarer vores funktion lidt mere detaljeret.

Hvis du eller andre finder det interessant er i mere end velkomne til at kontakte for yderligere information.

Mvh.
Philip
LIPA Sourcing Consultancy
+45 60149416
philip.femo@gmail.com

Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:21

tak for svaret. 

har dog ingen pb fået.

men jeg vil meget gerne have at produktionen sker i europa, dels fordi at det er limited, så der skal ikke produceres mere end 100 af hver style til at starte med, så det kan ikke betale sig at få det lavet i kina, er min opfattelse.

du må meget gerne sende et link til jeres webside hvis i har sådan en

jonas

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:44

Hej Jonas,

Hvis du har lidt kapital på lommen og er seriøs med projektet, så vil jeg gerne formidle kontakt til en veninde, der er uddannet på TEKO :)

Du kan fange mig herinde. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)