Hej Aminoer, Argh det er så surt at rende panden imod en mur - igen og igen! Men det her SKAL kunne lade sig gøre. Min gamle (og ellers slet ikke tekniske) mor har anbefalet mig at lave en webshop via ShoppinNet - men hold nu op hvor er det et dumt system! Jeg startede med at lave noget halløj via Meebox med forstod nada og fulgte derfor min kære mors råd ang. ShoppinNet. 1. jeg kan ikke finde ud af at få mit eget domæne på så min side kan komme online på det rigtige domæne 2. jeg har oprettet alle mine kategorier - hvor jeg ønsker tekster på - men når jeg klikker på kategorien på siden, så viser den blot forsiden med det banner jeg har valgt dertil! Og ikke den tekst jeg så fint har skrevet. 3. når man klikker på hjælp og følger til deres videoer er opsætningen helt anderledes der end i virkelig heden. Så de sider de viser man skal følge - de findes ikke. 5. jeg tænkte at nogle af tingene måske var fordi jeg ikke havde betalingsversionen endnu - selvom der eller stod jeg var aktiv til september 2013 - så jeg betalte en mdr. til 27$ - lige meget hjælp det! 6. jeg er ikke engang begyndt at oprette mine produkter endnu, da jeg gerne bare ville have teksterne ind og efterfølgende starte shoppingdelen op, men den skriver nederst at man skal vælge shoppen - når man ser "StoreFront" - hvordan ændrer jeg den del, så jeg kan få shoppen oprettet også? 7. hvordan gør jeg med opsætning af min mail via mit domæne? Kan man det via ShoppinNet? Det ser umiddelbart ikke sådan ud? Puha undskyld det sure opstød, men har bøvlet med dette i efterhånden MANGE timer og der er bare SÅ mange andre ting at bruge tiden på her i starten! Jeg håber meget at en venlig sjæl, bruger af ShoppinNet eller en ansat hos ShoppinNet vil være sød at hjælpe. Pt. vil jeg i hvert fald ikke anbefale nogen selv at bøvle med hjemmeside - uanset hvor nemt/svært det umiddelbart virker, hvis ikke man har en uddannelse indenfor det! Drop hellere bøvlet, fokuser på Facebook og start først hjemmeside op, når der er råd til en ekspert! |
Mit bud er desværre, at du ikke finder særlig mange der kan hjælpe dig med ShoppinNet. Du har fat i et af de "små" systemer, der ikke bruges af mange. Deres egen side ser halvfærdig ud, så er det svært at forvente, der leveres en løsning som er brugbar.
Hop over på et andet system, så bliver du nok gladere. Ellers så send mig en privat besked - så skal jeg nok hjælpe dig i gang.