Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud fra mig til dig: Wordpress side, installation, tekst og tema til kun 699,00 plus moms

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Først, hvad får du med i denne pakke?

• Jeg installerer Wordpress (de nyeste version) på dit domæne.
  • Valgfrit tema fra Themeforest.net til Wordpress (Linkhttp://themeforest.net/category/wordpress). Temaet bliver installeret og en generel opsætning lavet. Du vælger blot det tema du vil have og sender linket, så er det det du får). OBS: Du skal ikke købe det, bare sende mig linket.
  • En tekst af 225 ord (høj kvalitet, men ikke med meget research.) – du vælger selv hvad teksten skal handle om. Teksten bliver gemt som ”draft” eller oprettes som side, alt efter hvad du ønsker. Ekstra tekster af 225 ord koster 160 plus moms. Der kan også bestilles SEO tekster til 0,30 per ord.

Ønskes tekster på andet sprog end Dansk eller skal teksten være længere, vil der være en ekstra udgift.

Teksterne skrives af en anden virksomhed som har speciale i dette. :)

• Installation af op til 3 plugins (skal vide hvilke når jeg går i gang). Hvis ingen plugins angives, installeres der noget til sikkerhed, anti spam og cache. Hvis et plugin IKKE er gratis, skal du leverer dette så det kan installeres.

Der bliver maksimum brugt 2 timer på det hele. Hvis du har noget tekst og / eller billed materiale du godt vil have ind på siden, kan der bruges op til 60 minutter (inklusiv i de 2 timer) på dette og eventuelt rettelser af temaet.

Hvis der er noget du ikke ønsker der er angivet i pakken , kan vi også godt finde en løsning på dette.

Levering:

Arbejdet påbegyndes så hurtigt det er muligt efter bestilling, siden forventes opsat indenfor 24 timer og teksten leveres indenfor 5 dage efter.

Hvad skal du leverer for at kunne modtage dette tilbud:

Sidens link, Login til FTP.

Login til din MySql server.

Oplysningerne om FTP og MySql kan dem du har din side hosted hos fortælle dig hvor du finder, hvis du ikke har et webhotel endnu kan jeg godt hjælpe med at finde et der passer til dig efter bestilling. 

Navn, adresse, telefon, firmanavn og cvr nummer til fakturaen. Har du ikke cvr nummer, skal du blot oplyse resten.

Hvor mange kan gøre brug af dette tilbud:

I første omgang maksimum 10 personer kan gøre brug af dette.

Nu til det som du sikkert har ventet på... Prisen.

Alt dette får du for kun 699,00 plus moms.

Lyder det som noget du kan bruge. Kontakt: info (snabel-a) dicm.dk

Spørgsmål kan stilles her i tråden, i en privat besked eller på mailen.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)