Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på endnu en E-cigaret webshop :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Vi har brug for jeres feedback :)

Så er vi gået i luften med vores e-cigaret webshop. Vi har nogle gode gennemtestede produkter og vi kommer til at få et meget stort udvalg af smagsvarianter indenfor E-juice.

E-mærket og trustpilot kommer også på hen ad vejen :)

Hvad synes I ellers til webshoppen? Vi vil meget gerne have feedback på design og brugervenlighed og hvad i eller kan komme på.

Besøg og her på E-ciga.dk

Tilmeldt 2. May 13
Skrevet kl. 15:19

Fin side, jeg har ikke så meget andet at bidrage med end held og lykke Smile

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 16:11

Umiddelbart fin. Men indkøbskurven virker ikke her (I Firefox)

Natasha

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:14

Hej Kasper

Det ser meget godt ud. Men få lige et SEO gennemgang af det. Der var en del fejl.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 18:12

Pæn rigtig pæn :)

Men naar jeg kommer ind under et produkt saa er antal 0. Jeg ville sætte antal til automatisk at være 1

mvh

anders

Tilmeldt 14. Jun 13
Skrevet kl. 11:53

Tusind tak for jeres svar!

Jeg håber I har meget mere feedback til os, så vi kan komme til at stå helt skarptStick out tongue

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:15

Den grønne køb knap ligger lidt gemt helt ovre til højre. Jeg ville nok rykke den til venstre på det billede, og måske gøre en anelse mere kontrast i forhold til resten af designet - eller bare en anelse større. 

Prøv at splittest læg i kurv knappens farve mellem sort og grøn. Jeg tror den grønne vil skille sig bedre ud. Men tro flytter ikke bjerge - splittest det. 

Dit nyhedsbrev boks - den er anonym. Skriv et eller andet tekst om hvorfor folk skal tilmelde sig. 

Held og lykke med shoppen..

Tilmeldt 14. Jun 13
Skrevet kl. 14:39

Brian Brandt:

Den grønne køb knap ligger lidt gemt helt ovre til højre. Jeg ville nok rykke den til venstre på det billede, og måske gøre en anelse mere kontrast i forhold til resten af designet - eller bare en anelse større. 

Prøv at splittest læg i kurv knappens farve mellem sort og grøn. Jeg tror den grønne vil skille sig bedre ud. Men tro flytter ikke bjerge - splittest det. 

Dit nyhedsbrev boks - den er anonym. Skriv et eller andet tekst om hvorfor folk skal tilmelde sig. 

Held og lykke med shoppen..

Mange tak for konstruktiv feedback. Det er alt sammen rigtig nyttigt for os. Der skal helt sikkert leges lidt med farven på knapperne, da det ser ret neutralt ud nu.

Er der nogle kommetare til betalingsflowet?

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 15:20

Man kan ikke se antallet af vare i kurven, kun ganske svagt. Farverne er næsten ens på baggrunden og teksten.

Natasha

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:47

Hej Kasper, 

Super fin shop du har fået dig! 

Her er lidt feedback, som du måske kan få gavn af; 

- Du har menupunkterne i toppen i en menubar hvilket er meget fint, men så har menupunkter igen under banneret i venstre side, hvorfor? Efter min mening kan du godt fjerne dem, som er under banneret. 

- I din footer ligger copyright-teksten og betalingsikonerne alt for tæt på hinanden, lav noget mere luft i mellem dem. 

- Når man er inde på et produkt er ''antal'' sat til 0 som standard - Få dét ændret til 1 

- Når man har ét eller flere produkter i kurven, og man er inde på en kategori, kommer kurven frem ovre i venstre side, sammen med seneste tilføjede vare(r) Dét synes jeg efter min mening skal slettes, evt. Erstat det med et banner, eller månedens produkt etc. 

Men ellers synes jeg at din side, ser super fornuftig ud! 

God weekend! :) 

Mvh, 

Frederik 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)